تاریخ : 1397,یکشنبه 07 بهمن13:48
کد خبر : 63356 - سرویس خبری : گزارش و گفت و گو

به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی؛

گزارش دیدار مسئولان با جانبازان نخاعی کردستان


گزارش دیدار مسئولان با جانبازان نخاعی کردستان

در آستانه دهه فجر انقلاب اسلامی، دیدار و سرکشی از جانبازان نخاعی شهرستان های استان کردستان با حضور مسئولین استانی و شهرستانی آغاز شد.

فاش نیوز - در آستانه دهه فجر انقلاب اسلامی، دیدار و سرکشی از جانبازان نخاعی شهرستان های استان کردستان با حضور مسئولین استانی و شهرستانی آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی انجمن جانبازان نخاعی، در آستانه دهه فجر انقلاب اسلامی، گروهی از مسئولان استانی و شهرستانی به به دیدار و عیادت از جانبازان نخاعی شهرستان های استان کردستان رفتند.

این دیدارها که از برنامه های پیشنهادی و در دست اقدام انجمن جانبازان نخاعی برای هرچه باشکوهتر برگزار شدن ایام الله دهه فجر تدارک دیده شده است، با همکاری مسئولین بنیاد شهید و امور ایثارگران و با حضور ائمه جمعه و فرمانداران شهرستان ها در سطح استان کردستان صورت گرفته است.

بر پایه اعلام گروه پیگیری انجمن جانبازان نخاعی استان کردستان، اولین دیدار فرماندار، رییس بنیاد و جمعی از مسئولین ادارات شهرستان کامیاران، روز دوشنبه اول بهمن ماه با حضور در منزل جانبازان نخاعی «محمد فتحی»، «کریم پیراکند» و «برومند» انجام گرفت.

در ادامه دبیر گروه پیگیری استان کردستان در معیت مسئولین بنیاد شهرستان سنندج با حضور در منازل جانبازان نخاعی" نظام اُکی" و "جهانبخش مقدم نژاد" دیدار کردند و از نزدیک با این ایثارگران به گفت و گو پرداختند.

تصاویر دیدار اعضای گروه پیگیری جانبازان نخاعی به همراه فرماندار و مسوولین بنیاد شهید و امور ایثارگران کامیاران با جانباز برومند:

 


کد خبرنگار : 23