تاریخ : 1397,شنبه 06 بهمن13:50
کد خبر : 63408 - سرویس خبری : مسائل و مشکلات ایثارگران

خانواده جانبازان در عذابند!



تینا حامدی - من فرزند جانباز 25 درصد هستم. سه تا دختر هستیم با یک برادر. دو خواهر ازدواج کردیم، البته بدون جهیزیه. چون پدرم توان خریدشو نداشت. از طرف بنیاد شهید هم 2میلیون کمک کرد.

پدر من از سال92 مریض شد، از اون موقع دیگه پدرم شکسته شد و همش تو بیمارستان ها بستری بود و مدام می رفت و میومد. یکی از پاش قطع شد. با وامی که برداشت گفت میتونم مغازه م رو که سوپر مارکت هست، مجدد راه بندازم! بعداز چند مدت اون یکی پاش هم زخم شد، چون تو مغازه اونقدر سر پا موند و اینقدر رفت اینور و اونور که بازم مریض شد. میدونید چرا؟ میرفت چون نمی خواست این دخترش رو هم شو بدون جهیزیه بفرسته خونه بخت.

ولی بازم نتونست وامی که برداشته بود برگردونه. همش خرج شد برای بیماری خودش و نتونست قسط وام رو بده. بالاخره پدر من 6 سال پیش یعنی سال97 فوت شد و الان برادر من که 15 سالشه مونده با کلی بدهی و قرض بابام.

مادرم هم 47 سالشه و بیسواده. هیچ کاری هم نمیتونه بکنه و هیچ کاری هم از دستش بر نمیاد! پدر من35 میلیون به بانک بدهی داره و از طرف بنیاد شهید کاری نمی کنه. کمکی نمی کنن به خانوادش!

چرا بنیاد بین جانبازا فرق میزاره؟ جانباز،جانبازه. اگه درصدش کم هم باشه مهم اینه که رفته جنگ و تیرو ترکش خورده و جلوی چشماش دوستان و همسنگراش تیکه پاره شدن! خانواده جانباز در عذاب زندگی میکنن و شما باید به فکر اونا باشین نه درصدش!


کد خبرنگار : 20