تاریخ : 1397,سه شنبه 09 بهمن18:38
کد خبر : 63487 - سرویس خبری : فیلم

« جـَنـگِ مـُحـاسِـبـِه‌هـا »

⚡️ گزارش خبری تحلیلی پیرامون اشتباهات محاسباتی نظام غرب


⚡️ گزارش خبری تحلیلی پیرامون اشتباهات محاسباتی نظام غرب

دهم دی ماه سال ۵۶، رئیس‌جمهور آمریکا در تهران نطق غرّائی کرد در تمجید اغراق‌آمیز و دروغین از محمّدرضا و گفت «ایران جزیره‌ی ثبات است»؛، دَه روز نشده بود که قیام نوزدهم دی ماه اتّفاق افتاد و مردم قم قیام کردند.

فاش نیوز - دهم دی ماه سال ۵۶، رئیس‌جمهور آمریکا در تهران نطق غرّائی کرد در تمجید اغراق‌آمیز و دروغین از محمّدرضا و گفت «ایران جزیره‌ی ثبات است»؛ یعنی خیال آمریکا از ایرانِ وابسته و مسئولان نوکرمَآب ایران آسوده است؛ دَه روز نشده بود که قیام نوزدهم دی ماه اتّفاق افتاد و مردم قم قیام کردند.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در دیدار نوزدهم دی ماه ۹۷ با مردم قم ضمن اشاره به اشتباهات محاسباتی آمریکایی‌ها فرمودند: «دستگاه محاسباتی آمریکا و غرب این است؛ این را توجّه کنید. خود غربی‌ها، خود آمریکایی‌ها میبالند به قدرت محاسباتی خودشان، به قدرت تحلیل خودشان، به آینده‌نگری خودشان، و اینجا هم یک عدّه‌ غرب‌زده‌ی آمریکازده پُز قدرت محاسباتی آمریکا را میدهند که «آمریکایی‌ها این‌ جور گفتند، فلان دانشمند آمریکایی، فلان مرکز پژوهشی آمریکایی این‌ جور گفته، این‌ جور دنیا را شناخته، این ‌جور آینده را تصویر کرده». قدرت محاسباتی آمریکا این است [که می‌گوید] «اینجا جزیره‌ی ثبات است»، کمتر از دَه روز بعد معلوم میشود که جزیره‌ی ثبات یعنی چه...» ۱۳۹۷/۱۰/۱۹

«ذره‌بین» عنوان گزارش‌های خبری-تحلیلی است که پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای (مد‌ظله‌العالی) براساس بیانات ایشان در دیدارهای مختلف منتشر خواهد کرد. ششمین شماره از این مجموعه با عنوان «جنگ محاسبه‌ها» به بررسی تفاوت نتیجه‌ی دستگاه محاسباتی نظام توحیدی انقلاب اسلامی و دستگاه محاسباتی استکبار جهانی به سرکردگی آمریکایی‌ها می‌پردازد.