تاریخ : 1397,چهارشنبه 10 بهمن16:21
کد خبر : 63508 - سرویس خبری : مسائل و مشکلات ایثارگران

مشکلات ایثارگران پتروشیمی بندر امام!



علی مرادی- متاسفانه در پتروشیمی بندرامام که زیر مجموعه صنایع پتروشیمی خلیج فارس است. هیچگونه اهمیت و ارزشی برای ایثارگران به خصوص رزمندگان قائل نیستند. درصورتی که همه مدیون شهدا. جانبازان. رزمندگان و آزادگان هستند. در پتروشیمی بندر امام ایثارگرانی وجود دارند که با حضور داوطلبانه بیش از یک سال در جبهه ها و دارای سوابق کاری ارزشمند بیش از 25سال وگذراندن دوره های آموزشی مرتبط شغلی بیش از 15 سال است که فروزن هستند و هیچگونه ارتقاء شغلی ندارند و بعد از گذشت 15سال هیچ دلیل و منطقی غیر از بی احترامی و بی حرمتی و بی ارزشی به ایثارگران وجود ندارد. اگر غیر ازاین بود به راحتی میشد مشکل ارتقاء شغلی این عزیزان را حل کرد.

 مشکل دیگر ایثارگران پتروشیمی بندرامام مشکل تعدیل مدرک تحصیلی میباشد. با توجه به اینکه طبق قانون جدید هیچ محدودیت تحصیلی برای ایثارگران (جانبازان. رزمندگان. فرزندان شهداء و آزادگان) وجود ندارد و فورا" باید تعدیل مدرک شوند ولی متاسفانه در پتروشیمی بندر امام ایثارگرانی هستند که سال هاست مدرک گرفتند ولی هنوز تعدیل نشده اند.

 مشکل دیگر کارمندان ایثارگر پتروشیمی بندرامام مشکل عدم اجرایی قوانین و مقررات به خصوص در مورد رزمندگان میباشد و عدم اجرای سند راهبردی رزمندگان است. متاسفانه در بعضی از موارد به عزیزان ایثارگر توهین و هتاکی شده است که دل هر انسان مومنی را به درد می آورد!

 آیا این است معنی ترویج فرهنگ ایثار وشهادت و آیا این است معنی ارزش گذاری و تکریم ایثارگران که نه ارتقاء شغلی ونه تعدیل مدرک داشته باشند و نه قوانین و مقررات اجراء شوند و تازه مورد ضرب و شتم واقع شوند.

 در این ارتباط نامه های مختلفی به رئیس محترم جمهور. وزیر نفت. معاون وزیر نفت و آقایان جعفر ربیعی. ابوالفضل عزیزی. حمیدرضا رستمی. محمدحسین پهلوان نوشته شده است که متاسفانه به دلیل اینکه ایثارگران در عمل هیچ ارزشی برایشان نداشت رسیدگی نکردند.
هل من ناصرا ینصرنی؟ آیا کسی هست که صدای مظلومیت مارا بشنود و ما را یاری کند.

با تشکر فراوان.اجرکم عندالله.


کد خبرنگار : 20