تاریخ : 1397,شنبه 13 بهمن16:39
کد خبر : 63556 - سرویس خبری : بدون ویرایش از شما

فرهنگ ایثار سد محکمی در برابر تفکر اشرافیت



معلم جانباز- فرهنگ ایثار و ایثارگری سد محکمی در برابر تفکر اشرافیت و سرمایه داری و لیبرالیست  

تا این فرهنگ شهادت و جهاد و شجاعت که در خون جوانان وطن تبلور دارد، مبارزه هست. پس بهترین روش محو این تفکر ترد کردن  بی خاصیت کردن و ناامید سازی و از میدان بیرون کردن است! امروز امریکا وغرب، نگرانی بزرگتر از همین تفکر که خوشبختانه ریشه دوانده و در میان جوانان کشور همسایه جایگاهی پیدا کرده، گروه های مقاومتی رشد و موی دماغ آنها شده و این را آنها می دانند لذا برای مبارزه با این تفکر باید از سرچشمه آن شروع به خشکاندن تفکر کنند و امروز کدخدا پرستان غرب گرا و اشرافیت تحصیل کرده دانشگاه های غربی در تلاش هستند تا عصای دست اربابان خود باشند و با موقعیتی که فعلا" کسب کرده اند، نهایت استفاده را ببرند.

 
 ایثارگران و خانواده های معززشان پشتوانه های قوی و مستحکم تفکر بسیجی و جهاد و شهادتند و در این چهل سال عزیزترین  فرزندان و جسم و جان شیرین خود را ارزانی این راه پر صلابت کرده اند. بعضی ها فکر می کنند اگر امکانات ناچیز از جمله بیمه ویا مسکن و یا وامی از این طیف سلب کنند، اینها به راحتی مسیر خود را عوض ومعترض نظام می شوند و فاصله می افتد بین خواسته ها و تفکراتشان. لذا می بینیم هرچه کمبود وکسری اعتبار هست از این ارگان سر در می آورد و هرچه مشکلات مالی هست اولین چشنده ها ایثارگرانند!

 
 اما فکر می کنم سخت در اشتباه هستند. هرچه بر این طیف ایثارگر سخت گرفته شود، مقاومت وحساسیت بالا می رود. هرچه سختی ایجاد کنند این جامعه ایثارگر هوشیارتر می شود. لذا اینجاست که امام راحل می فرمود هرچه ما را بکشید ملت ما بیدارتر می شود. امیدواریم دولت تدبیر و امید به خصوص جناب حاج آقای شهیدی جلوی این تفکر را بگیرد و اجازه ندهند هرچه کمبود اعتبار و مشکلات هست نصیب جانبازان بشود ضمن اینکه نمایندگان ایثارگر مجلس باید با دقت تمام اجازه ندهند مشکل بنیاد از این بیشتر بشود.

 یا حق


کد خبرنگار : 20