تاریخ : 1397,چهارشنبه 17 بهمن17:18
کد خبر : 63558 - سرویس خبری : اخبار

رئیس فراکسیون ایثارگران از فاش نیوز دیدن کرد


رئیس فراکسیون ایثارگران از فاش نیوز دیدن کرد

رییس فراکسیون ایثارگران مجلس با حضور در دفتر پایگاه خبری فاش نیوز، بر پیگیری و برطرف کردن مشکلات معیشتی و رفاهی ایثارگران با همفکری آنان تاکید کرد.

فاش نیوز - رییس فراکسیون ایثارگران مجلس با حضور در دفتر پایگاه خبری فاش نیوز، بر پیگیری و برطرف کردن مشکلات معیشتی و رفاهی ایثارگران با همفکری آنان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی فاش نیوز، حجت الاسلام و المسلمین «حسن نوروزی»، نماینده ایثارگر مردم رباط کریم و بهارستان در مجلس شورای اسلامی و رئیس فراکسیون ایثارگران همزمان با آغاز چهلمین سال پیروزی بهار انقلاب اسلامی، روز شنبه 13 بهمن ماه از پایگاه خبری فرهنگ ایثار و شهادت(فاش نیوز) دیدن کرد.

در این دیدار که بیش از سه ساعت به طول انجامید، مسایل و مشکلات عمده ایثارگران مانند معیشت، درمان، آموزش، اشتغال و کارآفرینی، مسکن، رفاهی، حمایت قضایی از ایثارگران و موضوع ترویج فرهنگ ایثار و شهادت مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

از جمله مواردی که به عنوان ایرادات اساسی و دلایلی که باعث روی زمین ماندن قوانین ایثارگری و حل نشدن مشکلات آنان با وجود تصویب قوانین متعدد شده، بحث نبود نظارت بر اجرای قوانین و فقدان سازو کاری مناسب برای تعامل میان مجلس و قانون گذاران با ایثارگران عنوان گردید.

بر اساس این گزارش، در این دیدار رییس فراکسیون ایثارگران در جمع صمیمی جانبازان اظهار داشت: با بیان اینکه بیشترین تعداد قوانین حمایتی ایثارگران در مجلس دهم تهیه و به تصویب رسیده است، موارد عنوان شده توسط جانبازان حاضر را مورد پذیرش و تأکید قرار داد.

وی با استقبال از اظهارات جانبازان، نسبت به تعامل بیشتر و موثرتر میان نمایندگان و ایثارگران تأکید و راهکارهایی را نیز برای این منظور پیشنهاد کرد.

نوروزی خاطرنشان کرد: گلایه ما از خودمان به خاطر کمبود زمان است و از آن ناراضی هستیم و همین زمان کمی را که با ایثارگران می‌گذرانیم باعث افتخار ماست.

در این نشست که جانبازان یوسف مجتهد، محمود غیاثی، حسن ابوطالبی و حیدر بنایی از فعالان حوزه ایثارگری و انجمن جانبازان نخاعی حضور داشتند، مهم ترین دغدغه های جامعه ایثارگری مطرح و مورد نقد و بررسی قرار گرفت.

مشروح این دیدار بزودی منتشر خواهد شد.


کد خبرنگار : 18