تاریخ : 1397,سه شنبه 23 بهمن14:45
کد خبر : 63575 - سرویس خبری : عکس

پاسخ های جالب جانبازان ویلچری به یک پرسش فاش نیوز


پاسخ های جالب جانبازان ویلچری به یک پرسش فاش نیوز

با وجود گذشت ۴۰ سال از پیروزی انقلاب اسلامی و مشکلات فراوانی که شما به خاطر مجروحیت تا کنون تحمل کرده اند و حالا هم که سن و سالشان بالا رفته و مشکلاتشان بیشتر هم شده، مشکلات اقتصادی ناشی از فشار دشمن و بی تدبیری مسئولان هم که مزید برعلت شده است؛ باز هم مزدانه ایستاده اند و جوانمردانه برعهد و پیمانی که با شیدان و امام شهیدان بسته اند وفادارند و برآن پافشاری می کنند.

فاش نیوز - در آستانه چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی و ایام الله دهه فجر، تعداد کثیری از جانبازان نخاعی و قطع عضو ویلچری که سخت ترین مجروحیت و مشکلات را دارند و حدود 35 سال است که با این سختی ها دست و پنجه نرم می کنند، با همان شور و شوق دوران جوانی و دهه 60 برای تجدید پیمان با امام، انقلاب و رهبری در مرقد مطهر حضرت امام خمینی حضور یافته بودند. فرصت را غنیمت شمردیم تا در فرصت اندکی که بود، تنها یک سوال از آنان بپرسیم که:

با وجود گذشت 40 سال از پیروزی انقلاب اسلامی و مشکلات فراوانی که شما به خاطر مجروحیت تا کنون تحمل کرده اید و حالا هم که سن و سالتان بالا رفته و مشکلاتتان بیشتر هم شده است، مشکلات اقتصادی ناشی از فشار دشمن و بی تدبیری مسئولان هم که مزید برعلت شده است؛ چرا و چطور باز هم مانده اید و آمده اید!

مصاحبه شوندگان پاسخ های جالبی به این پرسش ما داده اند که ببینید.

جانباز علی عمادی(قطع نخاع از گردن): بسم الله الرحمن الرحیم. تبریک به مناسبت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی. از آنجایی که انقلاب اسلامی ایران در طول این 40 سال، خدمات بسیار ارزنده ای به جامعه بشریت و ایران اسلامی ارائه داده و الگوی بسیار مناسبی شده برای همه ملل مستضعف جهان، جهت تجدید میثاق با آرمان های امام راحل و تجدید میثاق با شهدا و رهبر عظیم الشان، در حرم امام حضور پیدا کردیم و امیدواریم که این انقلاب تا ظهور امام زمان (عج) ادامه داشته باشد و پرچم اسلام با دست رهبری به دست آقا امام زمان برسد.

جانباز و برادر شهید، علی اکبر مزدارانی: با سلام به شهدا و امام شهدا و سلام بلند به امام خامنه ای که با رهبری امام گونه شان توانستند انقلاب را تا چهلمین سال برسانند. ما جانبازان، سربازان امام خمینی آمده ایم تا بعد 40 سال بگوییم که به قول شهید مظلوم، ما زنده به آنیم که آرام نگیریم/ موجیم که آسودگی ما عدم ماست!

و من پسرم را هم به حرم امام آورده ام که بگویم او ادامه دهنده راه من است و در تمام مراسمات و راهپیمایی ها هم شرکت می کنیم تا مشتی به دهان ارباب یاوه گویان، آمریکای جنایتکار و رژیم صهیونیستی کودک کش و انصارشان آل یهود بزنیم و در برابر اینهمه فتنه ای که جلوی انقلاب ما انجام دادند بگوییم ما هستیم و تا آخرین قطره خونمان پای پیمانی که با امام بستیم و با امام حاضرمان، امام خامنه ای هستیم و خواهیم بود. ان شالله انقلابمان را به دست امام عصر، حضرت حجت ابن الحسن العسکری برسانیم. و نام و یاد شهدایمان را زنده نگه داریم و بگوییم که یک روزی توفیق بود در کنار دوستانمان می جنگیدیم و حال که در کنار ما نیستند، یادشان را گرامی می داریم و بر ارواح مطهرشان درود و سلام می فرستم.

جانباز سید محمد مدنی: عرض تبریک ایام دهه فجر و تعزیت ایام شهادت حضرت زهرا (س). ما معتقدیم که لحظه به لحظه زمان امتحان الهی است. ما در کنار کسانی بودیم که پرپر شدند و به ملکوت اعلی رسیدند و ما ماندیم! حتما این ماندن روی حساب است و هرچه جلوتر می رویم، می بینیم که این مسیر چقدر مقدس و نورانی و به حق است. و ما طبیعتا" بیشتر برای انقلاب ایستادگی و مقاومت خواهیم کرد و کمترین کار ما حضور در صحنه است که بیاییم خدمت امام، منجی بزرگی که ما را از ظلمت و فساد و تباهی رژیم شاه نجات داد و ما را به حکومت اسلامی رساند، و اینکه بیاییم و تشکری از او بکنیم و عرض ادب و ارادتی داشته باشیم و تجدید پیمان کنیم و تا آخرین لحظه خواهیم ایستاد حتی اگر هر لحظه و هر لحظه اوضاع بدتر و بدتر شود.

 

جانباز علی اصغر میرزایی: ما می خواهیم به دشمنان ثابت کنیم که ما روی پای خودمان ایستاده ایم. به دشمن باج نمی دهیم و در دهان دشمن می زنیم و با آمدنمان، دشمن را ناامید می کنیم.

جانباز حجت الله شمس: ما برای پایدار ماندن انقلاب آمده ایم. ان شالله که این 40 سال بشود 400 سال. چون ما می خواهیم که این انقلاب به دست امام زمان عج برسد. می خواهیم نسل های دیگر هم ببینند ما بعد از 36 سال بر چرخ نشستن، هنوز خسته نشده ایم. خون های زیادی در این مسیر ریخته شده. ان شالله بتوانیم راه شهدا را ادامه دهیم. خون های بسیاری ریخته شد اما پایداری انقلاب بیش از اینها ارزش دارد. همه ما فدای این انقلاب!

جانباز بهمن تاجدولتی: ما آمده ایم چون معتقدیم مردم به پای انقلابشان و برای حفظ خواسته های انقلابیشان باید حضور داشته باشند. چون روی مردم بسیار تاثیر گذار است.

جانباز گودرزی(دو پا قطع): ما به حرم امام آمدیم که با رهنمودها و راه و خود امام تجدید میثاق بکنیم و بگوییم امام عزیز! درست است که ما مجروح شدیم، زخمی شدیم و همچنان به راه تو ادامه می دهیم و ان شاالله مسئولینی هم که کارشان را درست انجام نمی دهند، به مسیر برگردند و به راه امام ادامه دهند. این هم برای دنیا و هم آخرتشان خوب است.

 

*** 40 سال را با هر سختی ای بود گذراندیم و ثمره اش هم خوشبختی و سرفرازی ست. ما وظیفه داریم که برای تجدید بیعت با اماممان بیاییم. مشکلات مهم نیستند و حل می شوند.

*** ما طی برنامه هر ساله در ایام دهه فجر، برای تجدید بیعت با امام و شهدا به حرم امام می آییم. برای اینکه ثابت کنیم ما جانبازان حتی اگر روی چرخ نشسته ایم، تا آخرین نفس پای انقلاب ایستاده ایم و پای نظام هستیم.

*** ما آمدیم تجدید بیعت کنیم با حضرت روح الله و تجدید بیعت مجدد با حضرت آقا، تا بتوانیم در مسیری که امام سر راهمان قرار داد، ثابت قدم بمانیم. مشکلاتی که الان ما داریم، از زمان پیغمبر بوده و به اشکال مختلف و می توانیم به امید خدا مشکلات را پشت سر بگذاریم. فقط من سوالی از مسئولین دارم. اینکه حضرت روح الله انقلابی را از سال 42 شروع کرد، اینهمه مشکلات و فراز و نشیب ها، جنگ و تبعیدها و زندانی ها و شکنجه ها و ...! او توانست در وصیت نامه اش بنویسد با دلی آرام و قلبی مطمئن از این دنیا سفر می کنم. کدام یک از مسئولین می تواند ادعا کند پیرو امام است و بتواند چنین چیزی در وصیت نامه اش بنویسد؟

*** ما برای تجدید عهد و پیمان با رهبر فقید انقلاب آمده ایم و همچنین با شهدای معززمان. می خواهیم بگوییم که راه شهدا را ادامه می دهیم. ما از ابتدا هدف داشته ایم و داریم در مسیر هدفمان پیش می رویم. بالاخره دشمن کارش سنگ اندازی ست و ایجاد مانع کردن. ما نباید جلوی موانع کم بیاوریم.

*** حضور ما تجدید بیعتی با حضرت امام است. و اینکه ما پیرو راه امام هستیم. و تشکری ست از حضرت آقا که ما را از ظلمت طاغوتی درآورد و ما را به انقلاب رساند. در مورد مشکلات باید بگویم دنیا محل امتحان است و محل آسودگی نیست! یکی پول ندارد یا بیماری یا مشکل دیگری! ما هم در برابر مشکلات و این امتحانات نباید کم بیاوریم؛ چون هر کس قبل از ما این امتحان را خوب نداد، چوبش را خورد. برخی با اینکه الگویی چون امیرالمومنین را داشتند، راه او را نرفتند و به ظلمت افتادند! ما نباید این اشتباه را بکنیم. بعد از 1400 سال انقلابی چون این انقلاب با رهبری امام ایجاد شد، حالا اگر مردم قدر دانستند و طاقت آوردند، به ثمر می رسد. مگر حضرت آقا بعد از فتنه 88 نفرمودند که شما کمی صبر کنید، فتنه دشمن دفع می شود. آنجایی که دنبال راحتی رفتیم، دشمن جلو می آید. آنجا که سختی کشیدیم، ان مع العسر یسرا.

*** ما آمده ایم تا اعتماد خودمان به نظام و انقلابمان را به رخ جهانیان بکشانیم و اینکه هنوز پیرو راه امام هستیم.


کد خبرنگار : 20