تاریخ : 1397,پنجشنبه 18 بهمن13:43
کد خبر : 63666 - سرویس خبری : اخبار

فراخوان ایثارگران برای حضور گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن


فراخوان ایثارگران برای حضور گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن

تشکل ها و گروه های مختلف ایثارگران همه آحاد مردم صبور و انقلابی کشورمان را به حضور گسترده در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن دعوت کردند.

فاش نیوز - انجمن جانبازان نخاعی با صدور بیانیه ای به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و ایام الله دهه فجر، اقشار مختلف ایثارگران و مردم مقاوم و انقلابی را به حضور گسترده و آگاهانه در جشن پیروزی انقلاب و راهپیمایی 22 بهمن فراخواند.

به گزارش روابط عمومی انجمن جانبازان نخاعی، متن کامل بیانیه به این شرح است:

اینکه ملت ایران در طول ۴۰ سال گذشته در راه بسیار پُر خطر و پُرزحمت خود در مقابل همه‌ی قدرتمندان ظالم ایستاد و آن‌ها نتوانستند هیچ غلطی بکنند، به دلیل اعتقاد به شهادت و این سرنوشت افتخارآمیز است. امام خامنه ای(مد ظله)

یوم ا... ٢٢ بهمن ماه روزی است که ولایت پذیری، خود باوری، ظلم ستیزی، مردم سالاری و عدالت خواهی ملت بزرگ ایران به رهبری معمار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) به بار نشست و با رهبری مدبرانه ولی امر مسلمین حضرت آیه الله العظمی امام خامنه ای ادامه یافت.

 انقلاب اسلامی یک حقیقت برخاسته از سنت الهی است. امروز انقلاب اسلامی ایران پس از 40سال که از عمر با برکت و افتخار آمیز آن می‌گذرد توانسته است به رغم تمامی موانع، سختی ها، دست اندازی‌ها و توطئه‌هایی که آمریکا و هم پیمانانش از ابتدای شکل گیری انقلاب اسلامی تا کنون بر علیه ملت مقاوم و انقلابی ما در شکل‌ها و ترفند‌های مختلف طراحی و اجرا نموده اند فایق آمده و ایران اسلامی توانسته است با برهم زدن معادلات قدرت‌های جهانی، بیش از هر زمان دیگری جایگاه تأثیر گذار و تعیین کننده خود در عرصه تحولات منطقه‌ای و فرا منطقه‌ای را تحکیم بخشد و ندای حق طلبانه ملت‌های ستمدیده و مظلوم را به گوش جهانیان برساند. بی شک رمز توفیق ملت ایران در پیشبرد اهداف و آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی، تبعیت از ولایت فقیه، وحدت و همدلی مردم و مسؤلین نظام بوده  است.

 

ملتی که در راه خدا قیام می‌کند و در این مسیر ولایت الهی را پذیرفته، خداوند به او ثبات قدم عطا می‌کند و او را از همه تنگناها و تنگه‌های سخت و خطرناک عبور می‌دهد. در چهل سال گذشته، ملت ایران بر همین مبنا و اساس، بر توطئه‌هایی چون؛ کودتاها، غائله تجزیه‌طلبی، تروریسم داخلی مورد حمایت بیگانه، جنگ تحمیلی، تحریم‌ها و جنگ اقتصادی، فتنه‌های بزرگی چون فتنه ۸۸ و جنگ‌های نیابتی و گروهک‌های تروریستی تکفیری در منطقه غلبه کرده است. اکنون شعارهای اصلی انقلاب و ارزش‌های بنیادین انقلاب، پس از چهل سال، نه تنها فراموش نشده، بلکه مورد توجه جدی نظام، رهبری و توده‌های مردم است.
 

انجمن جانبازان نخاعی ضمن گرامی‌داشت یاد شهدای عزیز و پاسداشت مقام بزرگ جانبازان شهید و رزمندگان و قدردانی از صبر و همراهی مردم نجیب، صبور و شریف ایران عزیز و به امید روزگاری سرشار از موفقیت، عزت و سرافرازی، در راهپیمایی 22 بهمن 97 شرکت نموده و از جامعه ایثارگری، خانواده معزز شهداء و عموم مردم غیور ایران دعوت به عمل می آورد که هر چه با شکوه تر در این مراسم شرکت کنند.
 

انجمن جانبازان نخاعی
بهمن سال1397

همچنین انجمن راست قامتان (جانبازان دو پا قطع)، جانبازان بصیر(جانبازان نابینا)، آزادگان، کانادین ها(جانبازان یک پا قطع)، جانبازان اعصاب و روان، جانبازان شیمیایی، رزمندگان و.... برای حضور هرچه پرشکوه تر در راهپیمایی چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی اعلام آمادگی کرده اند.

*****************

 گفتنی ست جانبازان عزیز میتوانند جهت استفاده از پارکینگ به ساختمان حج و زیارت واقع در خیابان آزادی، بین رودکی و خوش شمالی مراجعه کنند. جهت دسترسی آسان به پارکینگ سازمان جانبازان میتوانند از آدرس میدان توحید، خیابان نصرت غربی، خیابان خوش شمالی، خیابان نیایش غربی یا ورود به رودکی شمالی، به درب های سازمان دسترسی پیدا کنند.

و سپس از طریق خیابان آزادی خود را به محل تجمع انجمن های ایثارگری شامل انجمن های جانبازان نخاعی، راست قامتان، خانه نور ایرانیان بصیر، شبکه شورای مرکزی انجمن های ایثارگران،‌ خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان شهرک شاهد تهرانپارس، واقع در خیابان آزادی بعد از سازمان حج، نبش خیابان قانعی، روبروی بنرهای نصب شده انجمن جانبازان نخاعی و انجمن های ایثارگران برسانند.


کد خبرنگار : 20