تاریخ : 1397,پنجشنبه 18 بهمن14:09
کد خبر : 63672 - سرویس خبری : ورزشی

شنای جانبازان کشور در مسیر دریایی چابهار- کنارک



جانبازان کشور مسیر دریایی چابهار- کنارک را شنا کردند

چابهار- ایرنا- جانبازان کشور به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در قالب دوازدهمین همایش ملی شنای آب‌ های آزاد و سرد کشور مسیر 24 کیلومتری دریایی چابهار - کنارک را شنا کردند.

به گزارش ایرنا، مدیرعامل منطقه آزاد چابهار در مراسم دوازدهمین همایش ملی شنای آب‌ های آزاد و سرد کشور اظهار داشت: در این رقابت های شنا که به میزبانی منطقه آزاد چابهار برگزار شد دریادلان جانباز کشور از استان ‌های آذربایجان غربی، گیلان و البرز از قهرمانان کشور، آسیا و جهان شرکت کردند.
عبدالرحیم کردی افزود: در این همایش جانبازان مسافت 24 کیلومتری دریای عمان از چابهار تا کنارک و برعکس را به ‌صورت شنای آزاد پیمودند.
وی بیان کرد: جانبازان به ‌عنوان اسطوره‌ های مقاومت و همراهان انقلاب و نظام اسلامی در طول چهل سال عمر پربرکت انقلاب در مقابل تحریم ها، توطئه های گوناگون دشمنان و مشکلات متعدد استقامت، ایستادگی و پایداری و همواره ریشه‌ های انقلاب و نظام را مستحکم‌ تر کرده اند.
رئیس هیات مدیره منطقه آزاد چابهار گفت: ملت ایران هر روز که می‌ گذرد با هر فشاری که بر ما می شود محکم ‌تر و استوارتر در مقابل دشمنان ایستادگی کرده و با ازخود گذشتگی، ایثار و انسجام از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دفاع و حمایت می کنند.
وی ادامه داد: امروز با گذشت 40 سال، انقلاب ما به سامان رسیده و ریشه های آن قوی و مستحکم شده است و دیگر کسی نمی‌تواند مدعی حذف انقلاب و تضعیف ایران و اینگونه مسائل باشد.
مدیرعامل منطقه آزاد چابهار با تقدیر از حضور جانبازان در چابهار، خاطرنشان کرد: این عزیزان برای آموختن استقامت با ما آمده ‌اند و بنده برای ادای احترام در این جمع حاضرشده و بر خود فرض می‌دانم خدمتشان برسم و دست آنان را ببوسم و قدردانی کنم.
دکتر کردی از تلاش ها و پیگیریهای 'احمد سلیمانی' مدیر و حامی باشگاه شنای جانبازان و معلولین آبهای آزاد و سرد کشور قدردانی کرد.
به گزارش ایرنا، دوازدهمین همایش ملی شنای آب‌ های آزاد و سرد کشور به میزبانی سازمان منطقه آزاد چابهار و مشارکت و همکاری اداره ورزش و جوانان چابهار، هیئت نجات ‌غریق و غواصی منطقه آزاد چابهار، اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان، دریابانی ناجا، هلال‌ احمر و دیگر ارگان ‌های دست اندرکار در چهلمین بهار انقلاب در چابهار برگزار شد