تاریخ : 1397,یکشنبه 21 بهمن16:40
کد خبر : 63723 - سرویس خبری : گزارش و گفت و گو

در دانشگاه افسری امام حسین(ع) برگزار شد:

همایش پیاده روی جانبازان نخاعی برگزار شد


همایش پیاده روی جانبازان نخاعی برگزار شد

همایش پیاده روی جانبازان نخاعی و خانواده های آنان، روز گذشته در دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین(ع) باشکوه تمام برگزار شد.

فاش نیوز - همایش پیاده روی جانبازان نخاعی و خانواده های آنان، روز گذشته در دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین(ع) باشکوه تمام برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ما، یکی دیگر از برنامه های پیش بینی شده «ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی انجمن جانبازان نخاعی» برگزاری مراسم پیاده روی خانوادگی و مسابقات ورزشی با همکاری و مساعدت سردار علی فضلی، فرمانده دانشگاه افسری امام حسبن(ع) بود که طبق برنامه، روز جمعه نهم بهمن ماه، با دعوت از جانبازان نخاعی و ثبت نام آنها، در این دانشگاه آغاز شد.

در این همایش که با همت انجمن جانبازان نخاعی و میزبانی و پشتیبانی دانشگاه امام حسبن برگزار شد، جانبازان نخاعی و خانواده آنان که حضور چشمگیری داشتند، در بدو ورود به دانشگاه امام حسین، از سوی مسئولین و دانشجوبان مورد استقبال ویژه قرار گرفتند.
در ابتدا، پس از تلاوت آیاتی از کلام الله مجید و اعلام رئوس برنامه ها، از جانبازان حاضر و خانواده هایشان پذیرایی به عمل آمد و سپس کلیه میهمانان به همراه خانواده خود مسیر سالن ورزشی تا محل مقبرةالشهدای دانشگاه را طی کردند و با سردادن شعارهای انقلابی، نسبت به مقام شامخ شهیدان، به ویژه شهدای گمنام، با ذکر صلوات و فاتحه ادای احترام کردند.

در ادامه برنامه ها، جانبازان و همسران و فرزندان آنها در سالن های ورزشی بصورت مجزا و تحت نظر مربیان رشته های مختلف به رقابت پرداختند. رشته های ورزشی، دارت، پینت بال، تیراندازی با تپانچه و فوتبال دستی برای جانبازان و فرزندان پسر، و رشته های ورزشی دارت، تیراندازی با تپانچه و پرتاب حلقه نیز برای همسران و دختران جانبازان اجرا شد.
برپایی نماز جماعت ظهر و عصر و مداحی توسط یکی از دانشجویان دانشگاه امام حسین (ع) نیز حال و هوا و معنویت خاصی به مراسم این روز بخشید.

بعد از صرف ناهار، مسابقات با شور و حال بیشتری ادامه یافت و بالاخره نوبت به برنامه اختتامیه رسید.
سردارفضلی، جانباز و فرماندهی که در دوران پرشکوه دفاع مقدس با رزمندگان و برخی از جانبازان حاضر انس و الفتی دیرینه داشته است، به خاطر خستگی تعدادی از جانبازان نخاعی گردنی، زودتر از موعد خود را به جمع جانبازان رساند و پس از تفقد از تک تک آنها، با عرض خیرمقدم به حاضرین، در سخنان کوتاهی با ذکر خاطراتی از دوران دفاع مقدس، یاد و نام شهیدان و یادگاران هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشت و ثمره امنیت کنونی جامعه و پرچمداری نظام اسلامی را در مبارزه با کفر و الحاد جهانی و استکبارستیزی و مجاهدت ایثارگران، شهدا و جانبازان دانست.

در پایان این مراسم، هدایای نفرات برتر اهدا شد و تقدیرنامه ای نیز با امضای سردار حاج علی فضلی به همه شرکت کنندگان در این همایش اعطا شد.

شایان ذکر است در خلال مراسم، دکتر صمیمی، مدیر کل سابق بنیاد استان تهران و رییس فدراسبون حانبازان و معلولین هم در بین جانبازان نخاعی و خانوادهایشان حضور یافت.


کد خبرنگار : 24