تاریخ : 1397,یکشنبه 21 بهمن15:07
کد خبر : 63750 - سرویس خبری : مسائل و مشکلات ایثارگران

لغو ماموریت آموزشی تخریبمان کرد!



نلیا- با توجه به لغو مغرضانه ماموریت آموزشی فرزندان جانبازان 25 درصد و بالاتر توسط دیوان عدالت اداری و با توجه به عدم حضور و دفاع نماینده بنیاد شهید در این خصوص، فرزندان جانبازانی که در حال ماموریت آموزشی بودند، با مشکلات عدیده ای روبرو شدند. بعد از پیگیری های مکرر فرزندان جانباز و دیدار با معاونان دیوان عدالت اداری و مسئولین حقوقی بنیاد شهید و آقای نوروزی رییس فراکسیون ایثارگران اما هیچ نتیجه حاصل نشد. فقط آقای نوروزی با اعلام وصول طرح پر از اشکالی که قرار بود دوفوریتی باشد اما به صورت عادی اعلام وصول شد، کار را دست و پا شکسته پیگیری کردند و بعد از 5 ماه هنوز هم وعده هفته آینده می‌دهند.

 اما از طرفی فرزندان جانباز با این شرایط که به کار بازگشتند در ادارات با مشکلات عدیده ای روبرو هستند. ازجمله تنزل پست آنها، یا وقتی برای گرفتن مرخصی به ادارات مراجعه می‌کردند، با تحقیر و توهین مسئولین و مدیران روبرو می شدند که شما مفت خور هستید و مال دولت را بالا می‌کشید و... و یا انصراف بعضی افراد در مقاطع دکتری که باعث ناراحتی‌های روحی برای ایشان شد و اما متاسفانه آقای نوروزی این شرایط را درک نمی‌کند و باعث شاکی شدن فرزندان جانباز به خاطر عملکرد ضعیف و عدم جدیت ایشان در مورد ماموریت آموزشی فرزندان جانبازان شده. تا جایی که طرحی که ایشان به مجلس ارائه دادند عملا پر از اشکال و به ضرر فرزندان جانباز است. اما بازهم ایشان وعده می‌دهند. وعده وعده وعده.

با شروع ترم جدید هنوز ماموریت حل نشده و دوباره مشکلات بیشتر از قبل شده. آقای نوروزی به وعده هایشان زودتر عمل کنند. امیدوارم بعدا جای گله مندی از فرزندان جانباز نباشد.


کد خبرنگار : 20