تاریخ : 1397,دوشنبه 22 بهمن20:39
کد خبر : 63770 - سرویس خبری : استان ها

حماسه حضور و وحدت مردم سقز در راهپیمایی ۲۲ بهمن


حماسه حضور و وحدت مردم سقز در راهپیمایی ۲۲ بهمن

مردم انقلابی و همیشه در صحنه سقز با شرکت گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن، صحنه های بدیعی از حماسه وحدت و شکوه حضور ملی را به نمایش گذاشتند و بار دیگر با آرمان های امام راحل و شهدا تجدید میثاق کردند.

فاش نیوز- مردم انقلابی و همیشه در صحنه سقز با شرکت گسترده در راهپیمایی 22 بهمن، صحنه های بدیعی از حماسه وحدت و شکوه حضور ملی را به نمایش گذاشتند و بار دیگر با آرمان های امام راحل و شهدا تجدید میثاق کردند.

به گزارش خبرنگار فاش نیوز از سقز،مردم شهیدپرور شهرستان سقز صبح روز دوشنبه و همزمان با سراسر ایران اسلامی با حضور گرم و پرشور در جشن پیروزی انقلاب اسلامی انزجار خویش را از استکبار و رژیم غاصب صهیونیستی نشان دادند.
مردم شهرستان سقز از مسیر میدان قدس تا میدان جمهوری این شهرستان را راهپیمایی کردند و با سردادن شعارهای انقلابی پایبندی خود را به آرمان های مقدس انقلاب اسلامی و امام راحل و مقام معظم رهبری به نمایش گذاشتند.
راهپیمایی کنندگان که قرین به 13 تا14 هزار نفر بودند شعارهای  22بهمن ماه یوم الله یوم الله ، مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسراییل ،مرگ بر  استکبار سر دادند.
کودکان و نوجوانان صورت خود را به رنگ پرچم جمهوری اسلامی ایران مزین کرده و گروهی نیز ایستگاه های فرهنگی و قرآنی برپا کرده بودند.
در این مراسم، رییس محترم مرکز بزرگ اسلامی شهرستان سقزاظهار کرد: حضور در راهپیمایی 22 بهمن به منزله لبیک به آرمان های انقلاب و ارزش های و فرمایشات مقام معظم رهبری است.
ماموستا دکتر عابد نقیبی تصریح کرد: مردم ایران اسلامی علیه نظام ستم شاهی به پا خاست و امروز در چهلمین سالگرد از این انقلاب شکوهمند همچنان استوار و پابرجا علیه آمریکای جنایتکار و اسرائیل کودک کش مبارزه می کند و مبارزه خود را ادامه خواهد داد.
استمرار انقلاب اسلامی، حاصل خون شهیدان، حضور گسترده مردم در حصنه، دلاور مردی بسیجیان و ایثارگران و جانبازان و رزمندگان است.
امروز آمریکا در نظر دارد و گمان می کند که با تحریم می تواند نظام و ملت ایران را شکست دهد در حالی که اراده پولادین ملت شکست ناپذیر و سست ناشدنی است و ما اگر جرعه آبی و تکه نانی داشته باشیم دست از مبارزه برنخواهیم داشت.
وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص اعتماد ناپذیری آمریکا تصریح کرد: معظم له همواره به ارتباط با آمریکا به دلیل عهد شکنی این استکبار نامطمئن بودند و تاریخ نشان داد که در بحث برجام و مذاکره آمریکا ناجوانمردانه عمل کرد.
وی تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب، نماد وحدت و یکپارچگی در جهان اسلام هستند و ولایت فقیه رمز پیروزی مسلمانان است.
نقیبی اضافه کرد:دشمن سالهاست که ولایت فقیه را نشانه گرفته است زیر ولایت فقیه بزرگترین تهدید برای کفر جهانی است و رهبر با یک سخنرانی و اشاره توطئه های آنان را نقش بر آب می کند.
سخنران پایان راهپیمایی 22 بهمن ماه 97 اظهار کرد: اهل سنت مانند ملت ایران همواره در صف اول مبارزه علیه استکبار و کفر جهانی بوده اند و از تمامیت ارضی کشور دفاع کرده اند که تقدیم هشت شهید روحانی در شهرستان سقز و شهدایی چون شیخ الاسلام و برهان عالی در استان کردستان که توسط داعش و تکفیری ها شهید شدند نمونه ای از این دست موارد است.
وی ادامه داد:امروز دشمن با جنگ رسانه ای درصدد ایجاد شکاف و فاصله بین مردم و دولت و نظام است.
وی در بخشی دیگر از سخنان خود تصریح کرد:رهبر ممظم انقلاب فتوای شرعی صادر کردند که توهین به زنان پیامبر(ص) به عنوان مادران مسلمان حرام شرعی است.
نقیبی اظهار کرد:نظام جمهوری اسلامی یگانه نظام دارای جامعیت و کارآمدی در برقراری مردم سالاری دینی و حفظ استقلال در عرصه های بینه المللی بوده است.
وی در ادامه به نقش انقلابی در بخشی دیگر از سخنان خود به تبیین دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی در کشور پرداخت و تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران از بحران های چهل سال گذشته گذار موفقی داشته است.
وی تصریح کرد:مردم شهید پرور شهرستان سقز و استان کردستان همواره در صف اول دفاع از آرمان های انقلاب ایران اسلامی  بوده اند و به ندای مقام معظم رهبری(مدظله العالی) گوش فرا داده اند و از آن تبعیت کرده اند.
رئیس مرکز بزرگ اسلامی سقز با بیان اینکه، خوشحال هستیم در سرزمینی زندگی می کنیم که رهبر آن تفاوتی بین اهل سنت و شیعه قایل نیست و بارها فرموده اند افرادی که اختلاف و تفرقه بین شیعه و سنی ایجاد می کنند، سنی آمریکایی و شیعه انگلیسی هستند، اظهار کرد:ما اهل سنت، از اقدامات رهبر انقلاب در خصوص حرام دانستن اهانت به اهل سنت، تشکر و اعلام می کنیم و اهل سنت در هشت سال دفاع مقدس، جنگ علیه داعش و دفاع از حریم ولایت، ولایت مدار  و محب اهل بیت بوده است.
وی با بیان اینکه راه اصلی در مقابله با کفر جهانی، وحدت مسلمانان است اظهار کرد: ما اجتماع کنندگان راهپیمایی یوم ا..22 بهمن، آمده ایم بگوییم که پیروان راستین وحدت اسلامی و پیرو انسجام اسلامی هستیم.


کد خبرنگار : 20