تاریخ : 1397,شنبه 27 بهمن14:12
کد خبر : 63790 - سرویس خبری : بدون ویرایش از شما

اینها نشانه بی عرضگی نیست!


اینها نشانه بی عرضگی نیست!

حال بحث اینجاست که واقعا ما جانبازان و ایثارگران در احقاق حقوق مصوب و قانونی خود عرضه نداریم؟ چرا تجمع نمی کنیم؟ چرا اعتراض و داد و بیداد نمی کنیم؟...

جانباز شیمیایی - جانباز همیشه مدافع اصلی انقلاب و نظام بوده و خواهد بود. اگر کمی پیگیر اخبار رسانه ها و به خصوص معاندین باشید، روزانه خبر انواع تجمعات و اعتراضات صنفی را خواهید شنید که بسیاری از این اعتراض ها و مشکلات ابدا ارتباطی به نظام اسلامی و دولت هم ندارد و بخش خصوصی باید پاسخگوی مطالبات کارگران خود باشد؛ اما به گونه ای وانمود می شود که همه این مشکلات را نظام مقدس اسلامی ایجاد نموده است.

گرچه مشکلات فراوان است و وضعیت اقتصادی نابسامان؛ چندین ماه بیمه جانبازان بلاتکلیف بود و هنوز هم مشکلات عدیده ای دارد که اکثریت خانواده ها ناراضی هستند؛ اما یک تفاوت اساسی بین ایثارگران و سایر اقشار وجود دارد: در تمام این چند ماه مشکلات بیمه از هر طرف جهت رفع مشکلات اقدام گردید. مجلس....بنیاد شهید...دولت و....تمام تلاش خود را جهت رفع مشکلات بکار بستند؛ اما ما که جنگ را با گوشت و پوست خود حس کرده ایم خوب می دانیم که تحریم چیست و عواقب آن کدام است.

حال بحث اینجاست که واقعا ما جانبازان و ایثارگران در احقاق حقوق مصوب و قانونی خود عرضه نداریم؟ چرا تجمع نمی کنیم؟ چرا اعتراض و داد و بیداد نمی کنیم؟ مشکلات وجود دارد، بی تدبیری ها هست، اختلاس فراوان است، بسیاری از مدیران فقط به دنبال جیب خود هستند و.‌... .....اما اگر خانواده ایثارگران هم اعتراض و تجمع کرد و شروع به فریاد و دادخواهی کرد و خوراک تبلیغاتی برای معاندین ایجاد نمود مشکل حل خواهد شد؟

جانباز از ابتدا مدافع نظام اسلامی و انقلاب بوده است و از بهترین سرمایه خود یعنی جان گذشته است، چگونه می تواند برای مشکلات بیمه خود هم صدا با دشمنان شده و آب در آسیاب معاندین بریزد؟ این بی عرضه بودن نیست. کافیست فقط یکبار ما ایثارگران که خود را مدافع انقلاب می دانیم دست به تجمع بزنیم تا شرایط را جهت فتنه گران و دشمنان فراهم کنیم. اگر به خاطر نظام اسلامی و انقلاب تحمل نموده و علیرغم تمام مشکلات تحمل کرده و مطالباتمان را داد نمی زنیم نشان از بی عرضه گی نیست.

جانباز نماد غیرت و مردانگی است و عرضه را در طول دفاع مقدس معنی کرده است.اما همانگونه که امام عزیز فرموده اند: حفظ نظام از اوجب واجبات است. والسلام

 


کد خبرنگار : 19