تاریخ : 1397,چهارشنبه 24 بهمن18:03
کد خبر : 63810 - سرویس خبری : استان ها

ایثار و از خود گذشتگی شهدا از مهمترین عوامل حفظ انقلاب است


ایثار و از خود گذشتگی شهدا از مهمترین عوامل حفظ انقلاب است

رئیس اداره تبلیغات اسلامی سقز و رئیس بنیاد شهید سقز با خانواده شهید ماموستا "عبدالله فتاحیان" و ماموستا "عبیدالله محمدی" دیدار کردند.

فاش نیوز - رئیس اداره تبلیغات اسلامی سقز و رئیس بنیاد شهید سقز با خانواده شهید ماموستا "عبدالله فتاحیان" و ماموستا "عبیدالله محمدی" دیدار کردند.

به گزارش خبرنگار فاش نیوز از سقز؛ «برومند رازیانی»
رییس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان سقز در سخنانی با بیان اینکه ایثار و از خود گذشتگی شهدا از مهمترین عوامل حفظ انقلاب است، عنوان داشت: ما مردم ایران اسلامی باید قدر دان خون شهدا و فداکاری ایثارگران باشیم امید است بتوانیم شهدا را سرلوحه کار خود قرار داده و راهشان را ادامه دهیم.

رازیانی با اشاره به اینکه خانواده شهدا با تقدیم فرزندان خود در راه انقلاب و اسلام کار بزرگی را انجام داده اند افزود: خانواده های معظم شهدا و ایثارگران با تقدیم بهترین عزیزان خود در راه دفاع از آرمان های کشور و مرزهای آن کاری بزرگ و ستودنی انجام دادند که این مهم، افتخار بزرگی برای تمام ملت است.

وی خانواده‌های معظم شهدا را سرمایه‌های ارزشمندی برای جامعه و خدمت به آنان را توفیق الهی دانست و ادامه داد: آرامش و امنیت امروز کشور را مدیون از جان گذشتگی شهدا و صبر و مقاومت خانواده های آنان هستیم.


وی با بیان اینکه تکریم و سرکشی از خانواده شهدا وظیفه همه ما می‌باشد، تصریح کرد: تکریم و سرکشی از خانواده معظم شهدا باید به فرهنگی در بین مسئولان تبدیل و در جامعه نیز نهادینه شود.
برومند رازیانی، خانواده های شهدا را از افتخارات کشور دانست و خاطرنشان کرد: مردم ایران همواره نشان داده اند که قدردان خون شهیدان هستند.


رازیانی افزود: شهدا با بصیرت و آگاهی، راه امامت و ولایت را پیمودند و در این مسیر نیز شهادت را مقدم بر حیات مادی دانستند و امروز نیز خانواده های آن بزرگمردان، همان مسیر را با افتخار و سربلندی طی می‌کنند.

در این دیدار از دو خانواده شهید"عبدالله فتاحیان" و شهید "عبیدالله محمدی" تقدیر شد.

سحر مرادی


کد خبرنگار : 23