تاریخ : 1398,دوشنبه 05 فروردين13:30
کد خبر : 63909 - سرویس خبری : استان ها

شهدا مظهر اقتدار و استقلال کشور



مشاور ارشد فرمانده ناجا:

شهدا مظهر اقتدار و استقلال کشور هستند

کرمانشاه - ایرنا- مشاور ارشد فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران از شهدا به عنوان مظهر اقتدار و استقلال کشور یاد کرد که با نثار خون پاک خود عزت و امنیت را برای انقلاب به ارمغان آوردند.

به گزارش ایرنا؛ سردار سرتیپ 'بهرام نوروزی' روز یکشنبه در دیدار با خانواده های شهید 'رامین پیری سرابی' و 'شهرام خدایی' در کرمانشاه اظهار داشت: شهدای والامقام مردان مرد روزگار بودند که از هستی و همه چیز خود گذشتند تا اقتدار و استقلال کشور حفظ شود.
وی ادامه داد: شهدای گرانقدر ایران اسلامی مقربان و خاصان درگاه الهی بودند که بدون هیچ چشمداشتی در راه اعتلای وطن و حفظ اسلام و انقلاب مردانه به نبرد با دشمنان پرداختند و با نثار جان پاک خود حماسه آفرین شدند.
سردار نوروزی با بیان اینکه شهدا با خداوند معامله کرده و پیروز واقعی آن ها هستند، گفت: معامله با خداوند چیزی جز عاقبت بخیری و روسفیدی در دنیا و آخرت به همراه ندارد.
مشاور ارشد فرمانده ناجا، تصریح کرد: ایران اسلامی اگر امروز در اوج قله رفیع افتخار و اقتدار قرار دارد به خاطر رشادت و از خودگذشتگی شهدای گرانقدر است که با فداکاری و ایستادگی در برابر دشمن درس شجاعت را به همه جهانیان آموختند.
وی گفت: در این میان نقش خانواده های معظم شهدا را نیز نباید نادیده گرفت، آن هایی که فرزندانی رشید تربیت کردند و یا مشوق همسرانشان شدند تا در برابر دشمن بایستند نیز اجر و پاداشی همطراز با شهید عزیزشان دارند.
سردار نوروزی در پایان خدمت به خانواده شهدا را توفیق و سعادتی بزرگ دانست و گفت: نیروی انتظامی به این کار افتخار کرده و خود را خادم آن ها می داند.
استان کرمانشاه 9 هزار 796 شهید، 21 هزار و 309 جانباز و هزار و 790 آزاده برای پیروزی و سرافرازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تقدیم کرده است.