تاریخ : 1397,سه شنبه 30 بهمن15:14
کد خبر : 63913 - سرویس خبری : مجلس شورای اسلامی

نایب رئیس مجلس:

در بودجه ۹۸ به توقعات ایثارگران پاسخ داده نشده است


در بودجه ۹۸ به توقعات ایثارگران پاسخ داده نشده است

نایب اول رییس مجلس بودجه سال آینده را از لحاظ اقتصادی جمع و جور و دچار تنگناهایی برای ایثارگران دانست.

فاش نیوز -  نایب اول رییس مجلس بودجه سال آینده را از لحاظ اقتصادی جمع و جور و دچار تنگناهایی برای ایثارگران دانست.

به گزارش خبرنگار پارلمانی فاش نیوز، مسعود پزشکیان، نایب رییس اول مجلس شورای اسلامی در گفتگوی اختصاصی، با اشاره به فشارهای اقتصادی ناشی از توطئه های امریکا و استکبار جهانی و کمبود برخی از کالاهای مایحتاج مردم اظهار داشت: لایحه بودجه سال 98 که نمایندگان ملت در بهارستان رسیدگی به جزئیات آن را آغاز کرده اند بودجه جمع و جور و ضیقی است.

وی اضافه کرد: متاسفانه هنوز در این بودجه همه کمبودها  و تنگناها حل نشده است و در حقیقت یک نوع مقاومت در برابر روند اقتصادی موجود مشاهده می شود؛ بنابر این باید خط مشی مناسبی برای مقابله با این روش اعمال شود تا بتوانیم بر اساس درآمدی که داریم دخل و خرج آن را با هم تطبیق بدهیم.

پزشکیان در مورد جایگاه ایثارگران در لایحه بودجه سال آینده تصریح کرد: به نظر من (دولتمردان)هنوز نتوانسته اند به نیازهای ایثارگران در لایحه بودجه سال 98 پاسخ مناسبی بدهند و آن طور که باید و شاید به آنها برسند.

نایب رییس اول مجلس شورای اسلامی در پاسخ به چگونگی اوضاع معیشتی ایثارگران در بودجه 98 خاطرنشان کرد: متاسفانه شرایط نامناسب فعلی اقتصادی در کشور شامل همه اقشار کشور از جمله ایثارگران می شود.

پایان

 


کد خبرنگار : 18