تاریخ : 1397,سه شنبه 30 بهمن17:54
کد خبر : 63958 - سرویس خبری : مقاله و یادداشت

فشار اقتصادی دشمن یا مسئولین؟!


فشار اقتصادی دشمن یا مسئولین؟!

اقدامات اخیر بازار و افزایش سرسام آور قیمت ها فقط سیاسی و با هدف فشار بر اقشار جامعه در راستای جنگ اقتصادی است!

معلم جانباز

معلم جانباز- این اقدامات اخیر بازار و افزایش سرسام آور قیمت ها فقط سیاسی و با هدف فشار بر اقشار جامعه در راستای جنگ اقتصادی است!

 دوستان! در دفاع مقدس هم ستون پنجم دشمن هرچه در توان داشت برای ارسال اطلاعات و زمان عملیات ها و تجهیزات و آرایش نیروها خیانت هایی می کردند که نتیجه آن، لو رفتن عملیات ها و پرپر شدن جوانان رزمنده و خسارت های جانی و مالی میشد. امروز بر اثر سهل انگاری و نفوذ همان ستون پنجم با شکل و شمایل جدید در قالب دلال و آقازاده و... کمک حال امریکا در جنگ اقتصادی شده اند! این ملعونین غیر مردمی بی درد و دشمن ملت، با ریشه دواندن در بیخ گوش وزرا و هیئت دولت و ادارات و ارگان ها و کسب اطلاعات دست اول، ضمن ثروت اندوزی و پر کردن جیب همکیشان و دوستانشان، مشغول ایجاد خلل و جو روانی در جامعه شده اند!

 همسوی این جریان ونفوذ و ارسال دلارهای نفتی از آن طرف آب، مایحتاج ضروری مردم را با قیمت های گزاف خریداری و احتکار و یا از کشور خارج می کنند. متاسفانه چون عده ای نفوذی در پیکر سازمان های رسیدگی به جرایم حضور دارند، عملا هیچ راهکاری و برخوردی صورت نمی گیرد که رئیس دولت آدرس ارزان بودن اجناس در ایران وگران بودن آن در کشورهای همسایه را می دهند تا عملا سوء استفاده کنندگان محل قاچاق ونحوه قاچاق را هم یاد بگیرند! به قول رىیس انبوه سازان مسکن که در صدا وسیما هم اعلام شد چرا قیمت مسکن دو برابر شده؟ از صفر تا صد تمام مواد ان داخلی هست از نیروی کار تا...؟!

 این نشان از فتنه ای اقتصادی برای به زانو درآوردن مردم ایران است! جالب تر اینکه کسی هم به آنها کاری ندارند. هرکسی هرطور دلش بخواهد قیمت می دهد! نه خبری از بازرسی سازمان بازرسی هست ونه تنظیم قیمت و نه سایر ادارات قارچ گونه نظارتی دارد!
گاهی شک نمی کنیم که دولت صد درصد در این بلواشوی بازار دست دارد و عده ای از آنها متنعم مالی و یا اهداف سیاسی می شوند.

 اگر در جنگ تحمیلی دشمن نتوانست یک متر از سرزمین ما را جدا کند، علتش رشادت رزمندگان شهدا به فرماندهی ولی فقیه فرمانده کل قوا بود اما در جنگ اقتصادی فرماندهان واداده و بی غیرت و لیبرال بی درد و فرماندهانی میلیاردر که نمی توانند زخم اقتصادی را درک کنند. لذا اگر مردم مظلوم ومستضعف وارد عمل نشوند، ضرباتش بی درمان خواهد بود!

 زمان دفاع مقدس کسی که در خط مقدم جنگ بود، زخم بر میداشت وشهید و جانباز وموجی وشیمیاىی میشد اما بقیه خانواده سالم بودند. لذا مورد رسیدگی قرار می گرفت. بهبودی حاصل و مجدد به صف رزمندگان می پیوست اما در جنگ اقتصادی بنیان های خانواده عمیقا زخم برمی دارد که مداوای آن غیرممکن می شود. وقتی پدر خانواده نتواند مخارج زندگی تهیه کنند، واقعا چه بلایی سرشان می آید؟!

 نتیجه این نوع جنگ، طلاق خودکشی و دزدی و خیانت است و کسی هم به کسی رحم نخواهد کرد! همچنان که مولای متقیان امام علی (ع) می فرمایند وقتی فقر وارد خانه ای بشود، ایمان از در دیگر می رود.
آری دوستان آزمون سختی داریم و مبتلا به بدجور بیماری ای شده ایم و طبیبان این بیماری یا متخصص نیستند ویا به تخصص خود ایمان ندارند و نمی خواهند علاج کنند!

 امروز وضعیت اقتصادی کشور بحران زده هست. چرا؟ چون فرماندهانش نمی خواهند کاری بکنند! عمدا" بازار را رها کرده اند. حال چرا امنیت ما در منطقه زبانزد است؟ چون فرماندهانش شب و روز پای کارند. نه تحریم ونه تهدید نتوانسته به جانشان رخنه کند! لذا با این همه مشکلات اعتباری و ترسوهای سیاسی به پیش می روند. هدف بعضی ها کشاندن مردم به کف خیابان برای یک لقمه نان است که به حول قوه الهی و مساعدت ولی عصر عج ان شاء الله به گور خواهند برد.

دعا کنیم خداوند متعال پشتیبان ملت سرافراز ایران اسلامی و طول عمر با برکت امام خامنه ای را مسئلت می نمایم.

یا حق


کد خبرنگار : 20