تاریخ : 1397,پنجشنبه 02 اسفند13:43
کد خبر : 64001 - سرویس خبری : استان ها

برگزاری یادواره شهدا در روستای تموغه سقز


برگزاری یادواره شهدا در روستای تموغه سقز

امروز که ایران اسلامی تمام دشمنان را درمانده کرده است، نیاز است که اتحاد بیشتر شود و با همین اتحاد بود که ملت ایران دست اجانب را از ایران اسلامی کوتاه کردند.

فاش نیوز- به گزارش خبرنگار فاش نیوز از سقز، حجت الاسلام مهدی شفیع‌خانی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه سقز، در جمع مردم، خانواده شهدا و دانش‌آموزان روستای «تموغه» از توابع بخش مرکزی شهرستان سقز و در یادواره شهدای پایگاه حوزه مقاومت شهید صالحیان، انقلاب اسلامی را ثمره خون پاک شهیدان دانست و بر حفظ و حراست از دستاوردهای شهیدان تاکید کرد.

وی با اشاره به اینکه زنده‌نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمترین کار در قبال از خود گذشتگی آن عزیزان است بر انتقال دستاورد شهیدان به نسل کنونی جامعه تاکید کرد.

شفیع‌خانی افزود: امروز که ایران اسلامی تمام دشمنان را درمانده کرده است، نیاز است که اتحاد بیشتر شود و با همین اتحاد بود که ملت ایران دست اجانب را از ایران اسلامی کوتاه کردند.

وی اظهار داشت: توجه به مبانی اسلامی و تفکر در آن می تواند ما را در برابر دشمنان ایران اسلامی مستحکم‌تر کند.
مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه سقز با بیان اینکه فقه امام شافعی می‌تواند مبنای خوبی برای اهل تسنن در راه جستجوی اسلام باشد و این فقه توانسته بسیاری از مبناهای اسلامی را برای مردم روشن کند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه سقز گفت: امروز دشمنان در صدد تفرقه و جدایی بین اهل تسنن و تشیع هستند که خوشبختانه تاکنون این عمل زشت دشمن، بر روی عقیده مسلمانان ایران اسلامی ثمره ای نداشته است.



شفیع‌خانی ادامه داد: تمام ناامنی‌ها در کشورهای اسلامی زیر سر آمریکا و نوکران وی در منطقه است که باید ما به عنوان ملت یک کشور بزرگ اسلامی همچون گذشته در برابر آنان بایستیم.

وی اظهار کرد: دشمنان ما قسم خورده بودند که نگذارند ایران اسلامی جشن 40 سالگی خود را ببیند، اما با توکل به خدای بزرگ و اتحاد ملت ایران اسلامی و با اقتدار نیروهای نظامی و انتظامی آن، جشن 40 سالگی انقلاب هم برگزار شد و دشمن هرگز نخواهد توانست ایران اسلامی را از پای درآورد.

وی از جوانان خواست ضمن تدبر در افکار اسلامی و پیروی از آموزه‌های دین و فرموده‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی)، هرگز فریب دشمن را نخورند و در برای اهداف انقلاب اسلامی به پیش بروند.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه سقز بر اجرای فرمان رهبری در راستای اقتصاد مقاومتی برای ایجاد اشتغال در منطقه تاکید کرد و از مسئولان خواست در این مسیر حرکت کنند.

در پایان این مراسم با اهدای لوح تقدیر از تعدادی از خانواده شهدا تقدیر شد.


کد خبرنگار : 20