تاریخ : 1397,پنجشنبه 02 اسفند15:19
کد خبر : 64007 - سرویس خبری : استان ها

کنگره ۵۴۰۰ شهید، ظرفیتی برای معرفی پتانسیل های کردستان



در جلسه هماهنگی کنگره 5400 شهید کردستان عنوان شد؛

استاندار: همه به جد پای کار باشند زمان زیادی تا کنگره باقی نمانده است/ سردار رجبی: کنگره 5400 شهید ظرفیتی برای معرفی پتانسیل های کردستان به کشور

استاندار کردستان، جلسه هماهنگی، کنگره 5400 شهید کردستان، کنگره کردستان، اجلاسیه، هماهنگی، سردار رجبی، آیت الله شاهرودی

صبح امروز یکی دیگر از جلسات هماهنگی کنگره 5400 شهید استان کردستان در استانداری برگزار شد.

به گزارش کُردتودی، استاندار کردستان صبح امروز در ادامه جلسه های هماهنگی کنگره 5400 شهید استان کردستان، با بیان اینکه در قبال ایثار و فداکاری شهدا، برگزاری این کنگره کمترین کاری است که می‌توانیم برای شهدا انجام دهیم، عنوان کرد: از همه مسؤولان مربوط به این رویداد بزرگ می‌خواهم به جد پای کار باشند.

بهمن مرادنیا از همه مسؤولان کمیته‌ها خواست که اگر توان انجام وظایف محوله را ندارند هر چه زودتر اعلام کنند تا شخص دیگری جایگزین آنها شود و به گونه ای نباشد در روزهای پایانی بگویند که نتوانستیم و نشد!

مرادنیا البته این را هم عنوان کرد که خود استانداری کردستان به تنهایی می‌تواند کنگره 5400 شهید استان را که قرار است سال آینده در کردستان برگزار شود را برگزار کند و گفت که از این بابت هیچ نگرانی‌ای وجود ندارد.

استاندار کردستان از مدیرکل ورزش و جوانان استان هم خواست به جد پیگیر اتمام آماده‌سازی مکان برگزار کنگره باشد چون زمان زیادی به برگزاری آن نمانده است.

آیت الله سیدمحمد حسینی شاهرودی رئیس سیاست‌گذاری ستاد کنگره 5400 شهید کردستان نیز در این جلسه حضور داشت و اقتدار و امنیت امروز استان را به برکت وجود همین شهدا عنوان کرد.

وی از همه عوامل مرتبط با این کنگره خواست که همکاری‌های لازم را داشته باشند و تأکید کرد که اگر هم کسی اقدامی را انجام می‌دهد در حقیقت برای خود آن فرد است و منتی بر کسی نیست، چون شهدا به گردن همه ما حق دارند.

آیت الله شاهرودی این را هم گفت که اگر در خصوص کنگره پرداخت هزینه‌ای بر روی دوش اداره یا نهادی گذاشته شده است، با آغوش باز آن را بپذیرند و اگر هزینه‌ای هم می‌شود جای دوری نخواهد رفت چون ما مدعی مبارزه با دشمن هستیم و این هزینه های اندک قابل قیاس با ارزشهای شهدا نیست. وی از همه مسؤولان هم خواست که برای برگزاری این کنگره سنگ تمام بگذارند و برنامه‌ای آبرومندانه برگزار کنند.

سردار محمدحسین رجبی دبیرکل ستاد کنگره 5400 شهید نیز از دیگر حاضران در جلسه بود و با بیان مطالبی گفت که برگزاری کنگره 5400 شهید ظرفیتی برای معرفی جاذبه‌های گردشگری، فرهنگ، امنیت و توسعه استان کردستان به کشور است.

سردار رجبی زمان برگزاری کنگره را 12 اردیبهشت 98  و به مناسبت سالگرد سفر مقام معظم رهبری به کردستان عنوان کرد و بر پرکاری و انجام اقدامات خوب در مدت زمان باقی مانده تأکید کرد.

فرمانده سپاه کردستان البته سطح و میزان اقدامات انجام شده در خصوص کنگره را تاکنون خوب ارزیابی کرد