تاریخ : 1397,دوشنبه 06 اسفند20:05
کد خبر : 64122 - سرویس خبری : بدون ویرایش از شما

نیازهای فرزندان جانباز متوفی را دریابید!



انجمن فرزندان جانباز متوفی استان کرمان- ریاست محترم فراکسیون ایثارگران مجلس
شورای اسلامی
برادر ارجمند جناب آقای دکتر نوروزی

احتراما ضمن عرض سلام و خسته نباشید و آرزوی توفیق روز افزون خدمت حضرت عالی و همکاران ارجمند. به استحضار می رساند که در دوران هشت سال دفاع مقدس ایثارگران، جانبازان، شهدا و اسرا در برابر رژیم بعثی عراق جنگیده اند در این گروه جانبازان ۵ تا ۲۵ درصدی بودند که در دوران دفاع مقدس مجروح و به مواد شیمیایی آلوده شدند که بعد از جنگ تحمیلی و در زمان صلح در اثر شدت جراحت و مجروحیت سال ها درد و رنج را تحمل کرده اند لذا وظیفه دولت جمهوری اسلامی ایران در قبال خانواده این عزیزان و فرزندان آنها چه می باشد؟

متاسفانه بنیاد شهید و امور ایثارگران تمام خدمات خود را معطوف به فرزندان شهید و خانواده آنها نموده و دریغ از کوچکترین خدمتی به فرزندان جانباز متوفی ... در حالیکه فرزندان جانباز متوفی از نزدیک با آثار جنگ که در دل خانواده بود در دوران جنگ و بعد از آن با درد و ناله پدران مجروح خود مانوس بوده اند و سال ها با آه و ناله پدران خود همدرد بوده اند که کمتر از شهادت پدارنشان نبوده هرچند که پدران خود را با همچین وضعیتی از دست داده اند که خاطرات تلخ آن را تا ابد فراموش نخواهد کرد. حال چشم بینا و گوش شوا می طلبد که چنین تفاوتی را درک کنند.

چرا ؟؟؟ بنیاد شهید وام مسکن، ماده ۵۱، مقطع تحصیلی بالاتر، معافیت مالیاتی، ماموریت آموزشی، تخفیف حمل و نقل و کارت شناسایی را برای فرزندان جانباز متوفی در نظر نگرفته لذا خواهشمند است فرزند جانباز متوفی را چون فرزندان عزیز شاهد و جانباز محترم ۵۰ در صد در نظر بگیرید و تمام امتیازات مذکور را برای فرزندان جانباز متوفی در نظر بگیرید و جز قانون تصویب نمایید بخدا حق الناس به گردن تمتم مسیولین میباشد در اجرا نکردن حقوق فرزندان جانباز متوفی


با تشکر انجمن فرزندان جانباز متوفی استان کرمان


کد خبرنگار : 20