تاریخ : 1397,سه شنبه 07 اسفند14:49
کد خبر : 64132 - سرویس خبری : اخبار

جانباز نخاعی استان فارس به کاروان شهدا ملحق شد


جانباز نخاعی استان فارس به کاروان شهدا ملحق شد

«شهید حسن سبکدل هوشیار» که از قهرمانان و مدال آوران تیم ملی جانبازان و معلولین ایران بود و مدال ها و عناوین مختلف ملی، بین المللی، جهانی و پارالمپیک را در کارنامه ورزشی خود داشت صحرگاه امروز به دلیل عوارض ناشی از مجروحیت و جانبازی به شهادت رسید.

فاش نیوز - "حسن سبکدل هوشیار" نیز یکی دیگر از جانبازان 70 درصد قطع نخاعی شهرستان فسا در استان فارس و عضو هیئت مدیره انجمن جانبازان نخاعی فارس صبح امروز به کاروان شهیدان پیوست.

به گزارش فاش نیوز، "شهید حسن سبکدل هوشیار" که از قهرمانان و مدال آوران تیم ملی جانبازان و معلولین ایران بود و مدال ها و عناوین مختلف ملی، بین المللی، جهانی و پارالمپیک را در کارنامه ورزشی خود داشت صحرگاه امروز به دلیل عوارض ناشی از مجروحیت و جانبازی به شهادت رسید.



شهید هوشیار در دوران دفاع مقدس در سن 18 سالگی به مقابله با دشمن بعثی پرداخت و سابقه 20 ماه جبهه در کارنامه داشت که در سال 64 در یک عملیات ایزایی منطقه فکه و ولفجر8  بر اثر اصابت ترکش خمپاره 60 از ناحیه ستون فقرات مجروح و مدال جانبازی و ایثارگری را بر گردن آویخت.

وی در فعالیت های اجتماعی، فرهنگی و ورزشی نقش چشمگیری داشت و در رشته ورزشی پرتاب نیزه مدال های رنگارنگ و عناوین قهرمانی را در کشورهای هلند، فرانسه، مالزی، انگلیس و پارالمپیک آتن به دست آورده بود و همچنین عضو تیم بسکتبال با ویلچر جانبازان استان فارس نیزبود.
مراسم تشییع، تدفین و بزرگداشت این شهید والامقام متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.


 


کد خبرنگار : 23