تاریخ : 1397,شنبه 11 اسفند15:07
کد خبر : 64222 - سرویس خبری : اخبار

نامه وارده درباره فعالیت بیمه دی


نامه وارده درباره فعالیت بیمه دی

با عنایت به اینکه از مرداد ماه سال جاری تاکنون به کلیه مراکز درمانی طرف قرارداد شرکت بیمه دی تاحال پرداختی از سوی شرکت بیمه دی پرداخت نشده است...

فاش نیوز -  بااحترام، همچنان که مستحضرید طبق مصوبه مجلس البته با تلاش شبانه روزی نمایندگان کمیسیون ایثارگران و تعدادی ازنمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی، با اصلاح ماده ۱۳قانون جامع خدمات رسانی ایثارگران با قید دو فوریت مصوب و پس از تایید شورای محترم نگهبان، درتاریخ ۲۶دیماه سال۹۷ توسط رئیس جمهور به بنیاد شهید و امورایثارگران جهت اجراء ابلاغ گردید و می بایست  پرداخت هزینه بیمه تکمیلی جانبازان بازنشسته و شاغل کمافی السابق بر عهده بنیاد شهید قرار می گرفت که تاکنون این مصوبه از سوی شرکت بیمه دی عملیاتی نشده است.

با عنایت به اینکه از مرداد ماه سال جاری تاکنون به کلیه مراکز درمانی طرف قرارداد شرکت بیمه دی تاحال پرداختی از سوی شرکت بیمه دی پرداخت نشده است، اکثر مراکز درمانی طرف قرارداد بیمه به دلیل عدم وصول مطالبات خود، یک طرفه اقدام به فسخ قرارداد نموده و مشکلات فراوانی را برای درمان بوجود آورده است؛ و از طرفی درصورت پرداخت هزینه درمانی و ارایه فاکتورهای هزینه درمانی به شرکت بیمه دی (از سوی مشمولین درلیست بیمه شرکت) پس از ممیزی های نامتعارف و کسر مبالغی توسط شرکت اقماری وابسته به شرکت بیمه دی، تاکنون پرداختی از سوی شرکت بیمه دی صورت نگرفته است و همین امر باعث سلب اطمینان به عملکرد و اجرای صحیح قرارداد شرکت بیمه دی ازسوی مسئولین بنیاد شهید و امور ایثارگران در پی داشته است. لذا لازم است ضمن نشر مشکلات شرکت بیمه دی برای بیمه تکمیلی جامعه ایثارگران، در هیاتی عالی این موارد بررسی و مشخص شود. آیا مشکل در بنیاد شهید است یا بیمه دی و یا سازمان برنامه و بودجه همکاری نمی کنند.

هر روز در سایت ایثارگران که مرور و مشاهده می گردد حتما گلایه و شکوائیه خانواده معزز شهدا و جانبازان در این زمینه مشاهده می گردد. این چنین خدمات رسانی سلیقه ای جز نارضایتی، دستاورد دیگری نداشته، چون قانون فصل الخطاب اجرای صحیح قانون باید مد نظر قرار گیرد.

با احترام؛ محمدرضا حفصی کردستانی جانباز ۴۵% مدیر جمعیت شاهد و ایثارگران استان کردستان به تاریخ ۹۷/۱۲/۱۰


کد خبرنگار : 23