تاریخ : 1397,شنبه 11 اسفند17:38
کد خبر : 64234 - سرویس خبری : حقوقی و قوانین

تعیین درصد با کمیسیون پزشکی بنیاد شهید است



س - برای گرفتن سهمیه ایثار پدرم باید به کجا مراجعه کنم؟ چرا که پدرم فوت کرده و خواهرم برای کنکور نیاز به سهمیه ایثار دارد

- تصویر کارت ارسالی شما ملاحظه شد، این کارت متعلق به ارتش است و به جز اطلاعات شخصی پدر مرحوم تان چیز دیگری نداشت. لذا برای کسب اطلاعات بیشتر باید از طریق ایثارگران ارتش پیگیر باشد تا مشخص شود سوابق جبهه  داشته اند یا خیر .

 

 

س -  آیا ما معیشت بگیران که از ساتا مبلغ ششصدهزارتومان دریافت می کنیم ،می توانیم بصورت خویش فرما بیمه تامین اجتماعی پرداخت کنیم؟چون می گویند اگرپرداخت کنیدکمک معیشت تان قطع می شود.


- در قانون مصوب، درباره کمک معیشت بحثی از کسانی که به صورت خویش فرما خود رابیمه می کنند نشده است . ضمنا" در شرایط احراز و قطع کمک معیشت در سایت ساتا درآمد معادل 50 درصد حداقل حقوق کارکنان دولت و یا دریافت مستمری بیش از 50 درصد حقوق کارکنان دولت از شرایط عدم دریافت کمک معیشت و قطع آن عنوان شده است و از خویش فرمایی بحثی نشده است . برای اطمینان بیشتر به صندوق ایثارگران ساتا مراجعه کنید .

 

س- کف درصد برای موج چقدراست ؟ حقیر حدود ۷ ماه جبهه داوطلب دارم و درعملیات خیبر براثر موج انفجار بستری شدم ودرپرونده بستری نوشتهشده است بر اثر موج گرفتگی ازناحیه سر بستری شده است اما فقط ده ۱۰درصد جانبازی دارم؟
۱-آیا کف درصد برای موج چقدراست؟درهمان موقع چندترکش هم دارم که جای شان معلوم است امادرپرونده بستری اشاره نشده است. ازهمان سال ۶۲ تا کنون ازانواع قرص اعصاب استفاده می کنم چطورمی توانم درصدم راافزایش دهم.
          

-  تعیین درصد با کمیسیون پزشکی بنیاد است ولی طبق جدول، از 5 درصد شروع می شود.
* حسب آثار و گواهی مجروحیت تشخیص با کمیسیون پزشکی است .
* با تقاضای تجدید نظر در کمیسیون پزشکی بنیاد.