تاریخ : 1397,یکشنبه 12 اسفند18:17
کد خبر : 64288 - سرویس خبری : مجلس شورای اسلامی

بررسی طرح اختصاص یک مقطع تحصیلی بالاتر در هفته آینده


بررسی طرح اختصاص یک مقطع تحصیلی بالاتر در هفته آینده

سخنگوی فراکسیون ایثارگران مجلس از مطرح شدن اختصاص یک مقطع تحصیلی بالاتر به رزمندگان در جلسه علنی هفته آینده خبر داد.

فاش نیوز - سخنگوی فراکسیون ایثارگران مجلس از مطرح شدن اختصاص یک مقطع تحصیلی بالاتر به رزمندگان در جلسه علنی هفته آینده خبر داد.
 
به گزارش خبرنگار پارلمانی فاش نیوز، علی اکبر کریمی نماینده ایثارگر مردم اراک در مجلس شورای اسلامی در حاشیه جلسه علنی با اشاره به  تلاش نمایندگان ایثارگر برای تصویب طرح اختصاص یک مقطع تحصیلی بالاتر به رزمندگان دارای حداقل ۶ ماه سابقه حضور در مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس خاطرنشان کرد: طرح اختصاص یک مقطع تحصیلی بالاتر پیش از این اولویت آن به تصویب نمایندگان مجلس رسیده بود، اما به علت رسیدگی به لایحه بودجه سال ۹۸ به تعویق افتاده بود، خوشبختانه در دستور کار جلسات علنی مجلس قرار گرفته است.

وی اضافه کرد: امیدواریم ظرف هفته آتی با مطرح شدن آن در صحن مجلس و تصویب توسط نمایندگان ملت گامی در جهت حمایت از ایثارگران برداشته شود.

سخنگوی فراکسیون ایثارگران مجلس در خصوص مصوبات اخیر ایثارگری در لایحه بودجه سال ۹۸ اظهار داشت: مصوبات ایثارگری در لایحه بودجه به صورت کلی بود و بنابراین روال کار مجلس طرح‌هایی که در قانون پیش بینی شده باشد، اعتبارات آن نیز پیش بینی می شود، اما به طور کلی حکم جداگانه و ویژه ای نداشتیم.


کد خبرنگار : 17