تاریخ : 1397,دوشنبه 13 اسفند13:17
کد خبر : 64313 - سرویس خبری : استان ها

برگزاری یادواره ۵۰ شهید استان اردبیل



یادواره 50 شهید والامقام بخش «ثمرین» استان اردبیل با محوریت شهدای مدافع حرم روز پنج شنبه نهم اسفند 97 با مشارکت بنیاد در مسجد جامع روستای «شیخ احمد» با حضور خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و اقشار مختلف مردم برگزار شد.
برگزاری یادواره 50 شهید استان اردبیل با محوریت شهدای مدافع حرم
آیت الله سید حسن عاملی در این مراسم با تشکر و قدردانی از حضور پرشور مردم و برگزارکنندگان این یادواره گفت: یادواره شهدا کلاس درسی حماسی برای جوانان است.
نماینده ولی فقیه در استان اردبیل با تحلیل علل دشمنی استکبار جهانی با انقلاب اسلامی اظهار داشت: جبهه ایستاده در مقابل نظام و انقلاب اسلامی همان جبهه دشمنان اسلام است که از صدر اسلام بوده اند و امروز در شکل جدید خود ظاهر شده اند. از زمانی که انبیاء در روی زمین بوده اند ایثار و شهادت هم بوده و باطل همیشه در طول تاریخ در مقابل مرام انبیاء صف کشیدند در حالی که انبیاء برای صلح جهانی تلاش کرده‌اند. منشور اولین زندگی مسالمت آمیز را پیامبر در مدینه نوشت و در مقابل این افکار مترقی پیامبر که 1400 سال پیش گفته شده زیاده خواهان و قلدرها می‌ایستند.
وی هویت‌های متعارض، تعدد وطن و حکومت‌ها و  تعدد مذاهب را از علل خون ریزی و بروز دو جنگ جهانی برشمرد و خاطرنشان کرد: حاکم کل در جهان از آن حکومت الهی و امام زمان(عج) خواهد بود.
انتهای پیام/

 


منبع : ایثار