تاریخ : 1397,چهارشنبه 15 اسفند18:59
کد خبر : 64393 - سرویس خبری : اخبار

دیدار مسئولین نشریه پلاک‌فرمانده از فاش‌نیوز


دیدار مسئولین نشریه پلاک‌فرمانده از فاش‌نیوز

دست اندرکاران نشریه «پلاک فرمانده» که از فرزندان شاهد و ایثارگر دانشگاه علامه طباطبایی هستند با اعضای هیئت تحریریه فاش‌نیوز دیدار کردند.

فاش‌نیوز - دست اندرکاران نشریه «پلاک فرمانده» که از فرزندان شاهد و ایثارگر دانشگاه علامه طباطبایی هستند با اعضای هیئت تحریریه فاش‌نیوز دیدار کردند.

دیروز سه شنبه در دیداری، سیدمحمد حسینی، مدیر مسئول نشریه پلاک فرمانده و خانم سید علی، سردبیر این نشریه دانشجویی در دفتر فاش نیوز حضور یافتند و با مدیر مسئول و اعضای تحریریه این پایگاه خبری دیدار و گفت و گو کردند.

در این دیدار مسئولان نشریه پلاک فرمانده برخی مشکلات و معضلات دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه علامه طباطبایی را تشریح کردند.

در این جلسه معضلاتی همچون مهجور و منزوی شدن فرزندان ایثارگران در دانشگاه ها، فشار مباحثی چون سهمیه ها و انزوای اجتماعی این قشر و نگاه های پرکنایه دیگران به دلیل بی اطلاع بودن از شرایط آنان، و عدم فرهنگ سازی در این زمینه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در این نشست همچنین راه های تبادل نظر و اخبار میان این دو رسانه ایثارگری مورد بحث و بررسی قرار گرفت و تصمیمات خوبی به منظور ایجاد و گسترش همکاری اتخاذ گردید.

 


کد خبرنگار : 20