تاریخ : 1397,شنبه 18 اسفند19:52
کد خبر : 64469 - سرویس خبری : بدون ویرایش از شما

شکست دلبستگی های خارجی!



معلم جانباز- قراره روزی جناب جهانگیری در عرض 5 دقیقه پاسخ همه مشکلات را بدهند که منتظر هستیم ایشان چگونه این همه فجایع از برجام جوانمرگ تا سایر ناتوانی های مدیریتی عدالتیان را تشریح فرمایند. هنوز هم آن شعبده بازی های ایام تبلیغات انتخاباتی  جملات ایشان در گوش فلک و مردم ایران اکو وار طنین انداز است.

 هرچند همه مردم از سخنان آن 5دقیقه ناگفته اطلاع دارند که مثلا دست های پنهان دولت سایه دلواپسان ومشکلات دولت های نهم و منتقدان نیروهای نظامی و... که البته اگر اینها را هم نداشته باشند چیزی برای گفتن ندارند ولی آنچه مسلم هست و امروز مردم فهیم ایران یقین دارند همان تفکر غربی و لیبرالی و گرایش این حضرات به کدخدایان و اظهار عجز و دلبستگی به بیرون است. زندگی هشتاد میلیون انسان شریف وبا تمدن را فدای لبخندهای دروغین کسانی کردند که در اداره کشور و مردمش مشکل دارند.

تنها راه نجات دولت تدبیر و امید نگاه به داخل وحساب باز کردن روی جوانان وپتانسیل های داخلی است وبه جای لجبازی با خودشان  دست به دامن همه ظرفیت ها وگروه ها و تشکل های مردمی زیر لوای نظام اسلامی و رهبری کارگشا خواهد بود. ایستادگی ودفاع از ارزش ها مبارزه با مفاسد اقتصادی کوتاه کردن دست اطرافیان سودجو استفاده از تمام ظرفیت های متخصصین و یک کلمه تفکر جهادی و بسیجی راه گشا خواهد بود.  


کد خبرنگار : 20