تاریخ : 1397,جمعه 24 اسفند18:43
کد خبر : 64594 - سرویس خبری : استان ها

وام تسهیلات مسکن به ایثارگران کرمانشاه



خبری خوش برای ایثارگران

وام تسهیلات مسکن به ایثارگران کرمانشاه داده میشود

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه گفت: قرار است ۳۴۰۰ فقره تسهیلات مسکن طی امسال و سال آینده به ایثارگران استان کرمانشاه پرداخت شود.

وام تسهیلات مسکن به ایثارگران کرمانشاه داده میشود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه؛ حجه الاسلام عسکری مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه با اشاره به اینکه ۳۴۰۰ فقره تسهیلات مسکن به ایثارگران پرداخت می‌شود اظهار داشت: سقف این وام در استان کرمانشاه ۷۰۰ میلیون ریال با بازپرداخت ۲۰ ساله و کارمزد چهار درصد است.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه با بیان اینکه تسهیلات ۲۰۰ میلیون ریالی اشتغالزایی به ایثارگران کارآفرین پرداخت می‌شود گفت: به روستاییان و عشایر ایثارگر وام‌های قرض‌الحسنه تا سقف ۵۰۰ میلیون ریال و وام مشاغل خانگی تا سقف ۲۰۰ میلیون ریال پرداخت می‌شود.
عسکری در ادامه به اقدامات بنیاد شهید در مناطق زلزله‌زده نیز اشاره کرد و افزود: با وجود اینکه بنیاد شهید عضو ستاد بحران نیست، اما از همان روز نخست بازدید میدانی از مناطق زلزله‌زده انجام شد و با وجود اینکه کارمندان و ادارات بنیاد شهید در شهرستان‌های زلزله‌زده دچار آسیب شده بودند، اما از همان روز نخست کار را برای خدمت رسانی آغاز کردند.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه در پایان با اشاره به اینکه بیش از ۱۰۰ میلیون تومان تجهیزات پزشکی تحویل متقاضیان شده است نیز گفت: ۱۱ اکیپ از رؤسای شهرستان‌های آسیب‌ندیده تشکیل شد و هر کدام با یک مددکار و در قالب اکیپ سه نفره وارد منطقه شدند و ضمن دیدار با زلزله‌زدگان مشکلات را شناسایی کردند.