تاریخ : 1397,شنبه 25 اسفند13:57
کد خبر : 64611 - سرویس خبری : اخبار

تجلیل از فرزندان شاهد منطقه ۲۰ بر سر مزار پدران



فرهاد افشار شهردار منطقه 20 به همراه مدیران ارشد در سالن دعای ندبه بهشت زهرا(س) پذیرای فرزندان شاهد شاغل شهرداری منطقه 20 بود و از صبر خانواده های معزز شهید و ایثارگری شهدا تجلیل کرد.

تجلیل از فرزندان شاهد منطقه 20 بر سر مزار پدران

افشار تکریم از فرزندان شاهد و خانواده های معزز شهدا را تکلیفی بزرگ و ارزشمند برای مسئولین و مدیران شهری برشمرد و گفت: کسب فیوضات معنوی از مهمترین اهداف همراهی با خانواده ها و فرزندان شهدا است که برای ادامه راه خدمتی نیازمند این فیوضات هستیم.

وی با اشاره به اینکه ایثار و از خود گذشتگی شهدا از مهم‌ترین عوامل حفظ انقلاب بوده است، افزود: مسئولین و مردم ایران اسلامی باید قدردان خون شهدا و فداکاری ایثارگران باشند و امید است بتوانیم شهدا را سرلوحه کار خود قرار داده و راهشان را ادامه دهیم.

افشار با بیان اینکه خانواده شهدا با تقدیم فرزندان خود در راه انقلاب و اسلام کار بزرگی را انجام دادند گفت: خانواده های معظم شهدا و ایثار گران با تقدیم بهترین عزیزان خود در راه دفاع از آرمان های کشور و مرزهای آن کاری بزرگ و ستودنی انجام دادند که این مهم، افتخار بزرگی برای تمام ملت ایران به شمار می رود.

مراسم تجلیل از فرزندان شاهد شاغل شهرداری منطقه 20 همزمان با روزهای پایانی سال و به مناسبت روز بزرگداشت شهدا در سالن دعای ندبه بهشت زهرا(س) انجام شد و سپس شهردار و مدیران ارشد دوش به دوش فرزندان شاهد شاغل شهرداری منطقه، بر سر مزار پدران آنها حاضر شدند و ضمن غبارروبی به قرائت فاتحه پرداختند.

 


منبع : دفاع پرس