تاریخ : 1397,شنبه 25 اسفند16:23
کد خبر : 64616 - سرویس خبری : بدون ویرایش از شما

با ظهور آقا طومارشان درهم پیچیده می شود



فرید اسکندری - سلام بر امام شهدا "خمینی کبیر" و شهدایی که رفتند تا بمانند.

چهل سال از انقلاب 57 امام و شهدا می گذرد، بیایید با خودمان روراست باشیم و ببینیم چه کسانی انقلاب کردند و چه کسانی هشت سال در مقابل دشمنان ملت ابستادند و شهید و جانباز و خونین دل شدند؟

به نظر می رسد در حال حاضر اکثر اعضای کابینه دولت و اکثر نمایندگان مجلس قسمتی از چارت سازمانی دولت های آمریکا و انگلستان شده اند که به خوبی مانند مهره های شطرنج در دست دشمنان قسم خورده امام و شهدا و انقلابیون، جابجا می شوند!

با کار این سردمداران نفوذی، مردم ضعیف و وارثان واقعی انقلاب و کشور از جنبه های مختلف سیاسی، اجتماعی و اقتصادی خون دل می خورند و نمی خواهند دشمنان شهدا، کشور و ملت شاد شوند وگرنه با یک حرکت انقلابی، حسابشان را می رسیدند.

اختلاس و دزدی های فراوان و بی شرمانه توسط عوامل نفوذی و برخی از صاحب منصبان در کشور، در واقع نوعی دهن کجی به ارزش ها و آرمان های مقدس انقلاب و اسلام است که با استفاده از مقام و پُست هایی که با رانت و نفوذ به دست آورده اند خون مردم را در شیشه می کنند!

اینان بدانند تا زمانی که آمریکا و انگلستان نیازمند این گروه پَست و لیبرال هستند با آنها مدارا می کنند و زمانی که مهره سوخته شوند پا گذشته و آینده ای مخروب بیرونشان می کنند. گروهی که روی صهیونبست ها را هم سفید کرده اند.

اگر کمی تأمل کنیم می فهمیم دزدان صاحب منصب به تمام معنا، مثل زالو به اسم تحریم و بالارفتن دلار خون مردم را می مکند. اشخاصی که از درگاه خدا سلب توفیق شده اند و نقشی هم در پیروزی انقلاب و دفاع مقدس نداشته اند با روند های گوناگون صاحب قدرن، وزیر، نماینده مجلس، مدیران کل و.... شده اند و سر سفره انقلاب نشسته اند و درحال بلعیدن بیت المال هستند.

این در حالیست که همچنان خود را ولی نعمت مردم می دانند!

اما بدانند "یدالله فوق ایدیهم" شهدا ناظر زجرکشیدن مردم هستند و به زودی با ظهور منجی منتظران، امام زمان(عج) طومارشان در هم پیچیده خواهد شد.


کد خبرنگار : 20