تاریخ : 1397,یکشنبه 26 اسفند15:35
کد خبر : 64639 - سرویس خبری : استان ها

تکمیل فاز دوم موزه دفاع مقدس گلستان ظرف دو سال



استاندار گلستان با تاکید بر اینکه شهدا حقی بر گردن همه دارند، گفت: موزه‌های دفاع مقدس و مراکز فرهنگی در واقع باید احیاگر فرهنگ شهدا برای نسل‌های بعد باشند.

به گزارش ایسنا به نقل از استانداری گلستان، سیدمناف هاشمی در مراسم آغاز مرحله دوم عملیات اجرایی پروژه مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان در تپه نورالشهداء گرگان اظهار کرد: امیدواریم بتوانیم اجرای مرحله دوم موزه دفاع مقدس را ظرف مدت n, سال تکمیل کنیم و این کمترین کاری است که می‌توان در قبال شهیدان گرانقدر، جانبازان سربلند و خانواده‌های آنان انجام داد.

وی افزود: هرگز شهدا، جانبازان، ایثارگران و خانواده‌های آنها در آن روزهای سخت جنگ تحمیلی به فکر منافع مادی نبودند و امروز نیز چشم داشتی ندارند.
استاندار گلستان با تشکر از همراهی شهردار و شورای اسلامی شهر گرگان، خاطرنشان کرد: بنده برای صدور پروانه ساختمانی این موزه اصرار فراوانی کردم و نهایتاً این پروانه در ۲۲ اسفند مصادف با روز شهید صادر شد و اطمینان دارم که در این مسئله برکاتی است.

هاشمی یادآور شد: قول دکتر روحانی مبنی بر تخصیص صد درصدی ۲۰ میلیارد تومان جهت تکمیل موزه دفاع مقدس به عنوان هدیه ایشان به گلزار شهدا استان محقق خواهد شد و پیمانکار بدون دغدغه کار خود را آغاز کند. تمام مشکلات این پروژه مرتفع شده و مانعی جهت ادامه کار وجود ندارد.


منبع : ایسنا