تاریخ : 1397,دوشنبه 27 اسفند16:48
کد خبر : 64666 - سرویس خبری : سینما

تصویر متفاوت از یک جانباز



بازیگر نقش هادی در «لحظه گرگ و میش» بیان کرد: اینکه من توانسته‌ام نقش یک جانباز را به خوبی به تصویر بکشم یا نه به نظر مردم بستگی دارد اما تمام تلاشم را کردم که اضافه کاری نکنم و کار کلیشه‌ای ارائه ندهم.
 

بازیگر سریال «لحظه گرگ و میش» - ضمن بیان مطالب بالا، درباره تجربه بازی در این سریال و همکاری با همایون اسعدیان به خبرنگار ایسنا گفت: همکاری با همایون اسعدیان اتفاقی است که نمی‌توان از آن گذشت و با اشتیاق تمام آن را پذیرفتم. پس از مدت‌ها سر کاری حاضر شده بودم که هر روز صبح دکوپاژ داشتیم و از این ماجرا سورپرایز می‌شدیم. چون فکر می‌کردیم نسل این آدم‌ها، این رفتارها و این میزان حرفه‌ای بودن در کار تمام شده است.

محمودی خاطرنشان کرد: آقای اسعدیان بی‌نظیر بود و خیلی راحت می‌شد با او حرف زد و شنوای همه ایده‌های خوب بودند. او دست بازیگران را برای انجام کارهایشان باز می‌گذاشت و در نهایت آنها را اصلاح می‌کرد و نکته‌هایی که تذکر می‌دانند بسیار مهم و قابل تأمل بود. در کل همکاری با همایون اسعدیان تجربه فوق‌العاده و درخشانی بود.

این بازیگر درباره دلیل دیده شدن نقش «هادی» در این سریال گفت: فکر می‌کنم وقت دیده شدن این زمان بوده و خواست خدا این بود که در سریال «لحظه گرگ و میش» این اتفاق بیفتد. بسیار از این موضوع راضی و خوشحالم که با این نقش و در این زمان، مردم من را شناختند.

او درباره تجربه همکاری با سایر بازیگران گروه گفت: «لحظه گرگ و میش» یکی از بی‌نظیرترین پشت صحنه‌ها را داشت و من بسیار احساس خوبی نسبت به همه عوامل داشتم. همگی بازیگران کار اولی سریال، درخشان، ایده‌پذیر، خلاق، پرانرژی و خلاق بودند. همه چیز عالی بود که باید از این بابت از آقای اسعدیان تشکر کرد.

 

 تصویر متفاوت از یک جانباز/ گفت‌وگو با بازیگر «لحظه گرگ و میش»

محمودی به بازخورد خوب مخاطبان اشاره کرد و ادامه داد: سعی کردم کاراکتری از هادی که جانباز است به تصویر بکشم که با جانبازهایی که در این سال‌ها از تلویزیون و سینما دیده‌ایم متفاوت باشد و اینکه در نهایت موفق شده‌ام یا نه را مردم باید بگویند.

او در پایان در پاسخ به پرسشی درباره ایفای نقش‌های بعدی پس از بازی در نقش «هادی»، گفت: طبعاً با وسواس بیشتری از لحاظ تأثیرگذاری کاراکتر در روند درام و هم از لحاظ دستمزد به نقش نگاه خواهم کرد. فکر می‌کنم بعد از این به غیر از نقش اصلی در تلویزیون نقش دیگری را بازی نکنم.

حسام محمودی فرید، تجربه بازی در چندین فیلم سینمایی از جمله «سد معبر»، «مرگ ماهی»، «امروز»، «مردن به وقت شهریور»، «خسته نباشید!» و چندین سریال تلویزیونی از جمله «سایه‌بان»، «زعفرانی» و «شکوه یک زندگی» را دارد.

 

 تصویر متفاوت از یک جانباز/ گفت‌وگو با بازیگر «لحظه گرگ و میش»