تاریخ : 1398,یکشنبه 04 فروردين19:30
کد خبر : 64689 - سرویس خبری : مسائل و مشکلات ایثارگران

چندین اخطار برای ۲ قسط!



جاسم دست پیش - من از طرف بنیاد به بانک دی شهر اهواز جهت دریافت وام کالا به مبلغ ۸ میلیون تومان معرفی شدم که با هزار زحمت بعد از ۲ ماه وام دریافت کردم. اوایل شرکتی که من توش کار می کردم به موقع حقوق پرداخت می کرد و هر وقت حقوق میدادن همان روز قسط بانک را پرداخت می کردم ولی بعدا دچار بحران مالی شد. اسم شرکت گروه ملی صنعتی فولاد ایران هست که با بحرانی شدن وضع شرکت، حقوق ما را به صورت هر ۳ ماه، یک حقوق، به ما می دادن که با این وضع اقساط بانک دی عقب افتاد.

من ضامن معتبر داشتم، اما به خدا بانک با من کاری کرد که آبروی من جلوی همسایه ها رفت! با ماشین چند بار برام اخطار آوردن، بانک یک نامه کسر از حقوق به شرکت ارسال کرد، آن هم به خاطر ۲ قسط! پیامک هم هر روز برام ارسال میکردن که شما را توی لیست بد حسابی می گذاریم. آنقدر پیامک فرستادند که اگر همان ها را جمع کنید و هزینه پیامک ها را بشمارید پول آن معادل ۲ قسط من می شود. حتی پول سبد کالا را که دولت برای جانبازان واریز کرد بانک دی برداشت و وقتی به بانک مراجعه کردم رئیس بانک گفت هرچه پول بیاد توی حساب شما ما برداشت می کنیم. آن هم به خاطر ۲ قسط!

واقعا برخورد این بانک با جانبازان خوب نیست و هیچ احترامی برای جانبازان قایل نیستن. من از مدیریت محترم کل بانک دی و ریاست محترم بنیاد شهید تقاضا دارم به چنین رفتاری که بانک دی با جانبازان انجام می دهد رسیدگی بشود. من از مدیران محترم که در این بانک سمت دارند و رییس بنیاد شهید درخواست دارم جلو کار زشت این بانک را بگیرند و با آنهایی که با آبروی جانباز (که آبروی انقلاب است) بازی می کنند بر خورد کنند. و من الله التوفیق


کد خبرنگار : 20