تاریخ : 1398,جمعه 02 فروردين14:16
کد خبر : 64734 - سرویس خبری : اخبار

بیمه دی باری برنداشت بلکه باری بر دوش شد!


بیمه دی باری برنداشت بلکه باری بر دوش شد!

از وقتی که بیمه دی درمان ایثارگران را عهده دار شده، جز رنج و شرمساری چیز دیگری برای ایثارگران به ارمغان نیاورده! به هرکجا هم برای درمان مراجعه می کنیم، تا دفترچه بنیاد شهید رو می بینند، با لبخندی نیشدار قلبمان را به درد می آورند!

ناشناس- باسلام و عرض ارادت به محضر جناب دکترعباسپور معاونت بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران

جنابعالی یا خبر دارید چه اتفاقی افتاده ولی خود را به ندانستن میزنین یا آدرس غلط بهتون میدن! از وقتی که بیمه دی درمان ایثارگران را عهده دار شده، جز رنج و شرمساری چیزی دیگری برای ایثارگران به ارمغان نیاورده!

 جناب دکتر عباسپور! اولاً بیش از 95% مراکز درمانی، اطباء، داروخانه ها و....قراردادهایشان را فسخ نموده و به هرکجا هم برای درمان مراجعه می کنیم، تا دفترچه بنیاد شهید رو می بینند، با لبخندی نیشدار قلبمان را به درد می آورند!

دکتر جان! خبر دارید که از تیرماه سال جاری (97) بابت هزینه هایی که خودمان از جیب پرداخت کرده ایم تا این تاریخ 97/12/29 ریالی به حسابمان واریز نشده؟ از طرفی قبلشم که پرداخت می کردند معمولاً 3 الی4 ماه طول می کشید و البته مبلغی از اصل پرداختی توسط من جانباز کسر و مابقی به حساب واریز می شد ولی درمدتی که بیمه ایران عهده دار درمان جامعه هدف بود انصافاً خوب عمل می کرد.

 دکترجان چون دیگران به شما آدرس غلط داده و می دهند، دلیل نمی شود که شما هم به جامعه هدف وملت ایران اشتباه گزارش بدهید. شما قبل از آنکه به عنوان معاونت بهداشت ودرمان بنیادشهید و امور ایثارگران شناخته شده، به عنوان یک پزشک شناخته شده اید. پس لااقل به قسمتان در زمان پایان تحصیلاتتان وگرفتن مدرک پزشکی که قسم خورده اید پایبند باشید که در گفتارصادق و در حرفه پزشکی هم اول جان بیمار مهم است. حال آن که جانبازان واقعی نیاز به درمانشان از دلخوشی نیست که هر روز به پزشک و مراکز درمانی مراجعه کنند بلکه به واسطه دفاع از دین، وطن و ناموس، سلامتیشان را ازدست داده و اولین اولویت و وظیفه بنیاد شهید درمان جانبازان آن هم بدون منت و بدون اینکه دربوق و کرنا کرده و هم اینکه از صفرتا صد درمان بایستی رایگان باشد.

 جناب دکتر عباسپور! چه خوب میشد اگه میشد که در هفته یک روز از پشت میزتون وصندلی نرمتون که بر روی خون رشیدترین جوانان این مرزو بوم و دست و پاهای بریده شده جانبازان قرارگرفته، بلندشده و البته به صورت ناشناس به مراکز درمانی، داروخانه ها، مطب اطباء و... سرزده، سر زده! آن وقت خودشاهد قصه پُرغصه جامعه هدفتان بوده وشاید دلتان لرزید و شاید به خود آئید.

نمی دانم حرف های حقیرفایده ای خواهد داشت!!!!!

معلول 70% دفاع مقدس چراکه خود را لایق نام با مسمای جانبازان واقعی نمی دانم! جناب دکترعباسپور! دنیا پُل گذرست. پس چه بهترکه دل به دنیا نبندید و دل به این میز و صندلی ها! چراکه اگرقرار بود به کسی وفا کند، به دست شما نمی رسید، دل بر این دنیا مبند همچون که شاه عباس رفت/ جامه زرّین گذاشت و با تن کرباس رفت و خواهشاً قبل ازآنکه دیرشود، در اسرع وقت و از همین لحظه چراکه نه البته به دیگر مدیران وهمکارانتان هم بگوئید که ثواب دارد.


کد خبرنگار : 20