تاریخ : 1398,دوشنبه 05 فروردين16:11
کد خبر : 64785 - سرویس خبری : بدون ویرایش از شما

آنانی که کنار شومینه چای و تاسف می خورند!



ناشناس- انگار بعضی افراد نمی خواهند عمق فاجعه و سوء مدیریت را درک کنند. لازم نیست گرفتار سیلاب شوید تا مصائب و مشکلات را بفهمید آن وقت ضرورت حضور تک تک نیروهای امدادی و مدیریت بحران در شرایط وخیم که نقش هماهنگی و ساماندهی نیروها را به عهده دارد از خارج کشور دستور صادر کند احمقانه است. لذا خوب است بدانید عده زیادی از مسئولان و نمایندگان گرین کارتی در خارج از کشور کنار خانواده ها تعطیلات را می گذرانند و اصلا" غمی از مشکلات مردم احساس نمی کنند.

 دلواپسان حق داشتند از وعده های دروغ و غربگرایی اصلاح طلبان فریاد کنند زیرا آنها را به خوبی شناختند و می دانند وقتی هوا پس شود فنجانی قهوه را کنار شومینه میل می کنند و فقط اظهار پشیمانی می کنند و با چند مدل هشتک پشیمانی خود را از هرگونه تقصیری مبرا می کنند.

 آنها عاملان فریب مردم بودند البته مزد کارشان را گرفتند و با خیال راحت و گرین کارت خانوادگی در جیب در ویلاهای میلیاردی هرگز مشکلات بیکاری و گرانی و اجاره خانه های افسار گسیخته و بار سنگینی که بر دوش مردم گذاشتند را درک نخواهند کرد. آنها زحمت و رنجی که سایر نیروهای انقلابی هنگام دیدن مشکلات مردم متحمل شدند و زیر بار سنگین خدمت به مردم و نگرانی از بی تفاوتی اصلاح طلبان محکم ایستادند تا دشمنان اسلام فرصتی از غفلت پشیمان ها به دست نیاورند.

 

 دوست عزیز اگر در رفاه کامل هستی و در نزدیکی و اطراف خودتان درد و رنج مردم را درک نمی کنید یا چنانچه نمی توانید چشم خودتان را باز کنید و حقایق را مشاهده کنید حداقل ساکت بمان تا بجای مرهم بر زخم مردم نمک نپاشید.
به انسان های شریفی که در تمام لحظات و گرفتاری های مردم در کنار ایشان هستند خدا قوت عرض می کنیم.


کد خبرنگار : 20