تاریخ : 1398,سه شنبه 06 فروردين14:09
کد خبر : 64809 - سرویس خبری : استان ها

دیدار با ایثارگران در جامعه ترویج داده شود



مدیرکل بنیاد شهید کردستان با اشاره به اینکه فرهنگ دیدار با خانواده معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان باید در جامعه ترویج داده شود، گفت: احترام جامعه نسبت به خانواده های معزز شهدا و ایثارگران نشان دهنده پایبندی آنان به ارزش‌های ملی و مذهبی است.
دیدار با ایثارگران در جامعه ترویج داده شود
 

به گزارش «ایثار»، رضا نجفی در دیدار با چهار خانواده شهید استان و همچنین «صلاح سعیدپور» جانباز 70 درصدی و قهرمان شنای مریوان، با اشاره به ایثار و فداکاری های شهدا و ایثارگران اظهار کرد: شهدای گرانقدر جان خود را برای ایجاد امنیت و آسایش این مرز و بوم فدا کردند و در این ماموریت الهی پیروز میدان شدند.
مدیر کل بنیاد کردستان بیان کرد: خانواده شهدا و ایثارگران با صبر و مقاومت مثال زدنی خود نشان داند که ادامه دهنده راه شهدا هستند. فرهنگ دیدار با خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان باید در جامعه ترویج داده شود. احترام جامعه نسبت به خانواده های معزز شهدا و ایثارگران نشان دهنده پایبندی آنان به ارزش‌های ملی و مذهبی است.
وی عنوان کرد: خانواده شهدا، آزادگان، جانبازان و ایثارگران بزرگترین یادگاران دفاع مقدس هستند و تجلیل، تکریم و سرکشی از آنان رشادت‌ها و جانفشانی‌های رزمندگان دفاع مقدس را برای ما یادآوری می‌کند.


منبع : ایثار