تاریخ : 1398,جمعه 09 فروردين14:25
کد خبر : 64874 - سرویس خبری : باغ بهشت

با شهید حسن ناظمی



شهید حسن ناظمی: باید در مقابل دشمن ایستاد و از اسلام حمایت کرد

شهید حسن ناظمی در وصیت‌نامه خود با بیان اینکه پشتیبان اسلام باشید و هر حرکتی که موجب تضعیف اسلام می‌شود را ترک کنید عنوان کرد: از اسلام حمایت کنید زیرا در مکتب امام حسین علیه‌السلام آموختیم که در مقابل دشمن باید ایستاد.

شهید حسن ناظمی: باید در مقابل دشمن ایستاد و از اسلام حمایت کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، «شهید»؛ شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها،‌ شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... «برگ سبزی، تحفه درویش»، «تا چه قبول افتد و چه در نظر آید».

تبرک لحظاتمان با شهید حسن ناظمی:

شهید حسن ناظمی در تاریخ 1 شهریور 46 در صالح‌آباد همدان چشم به جهان گشود. وی تحصیلات خود را تا دیپلم ادامه داد و از طرف بسیج به جبهه اعزام و به عنوان رزمنده به ایفای مسؤولیت پرداخت. شهید حسن ناظمی در تاریخ 20 شهریور 65 در شهر خرمشهر جزیره مجنون توسط دشمن بعثی به فیض شهادت نائل آمد. اکنون پیکر پاکش در گلزار شهدای همدان آرام گرفته است.

آنچه می‌خوانیم وصیت‌نامه شهید حسن ناظمی است:

«بسم الله الرحمن الرحیم»

«و لا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا بل احیاء عند ربهم یرزقون: هرگز گمان مبرید کسانی که در راه خدا کشته شدند مرده‌اند، بلکه آنها زنده ابدی هستند و نزد پروردگار خویش روزی می‌خورند».

با درود و سلام بر امام زمان(عج) و نائب بر حقش امام خمینی وصیت‌نامه خود را آغاز می‌کنم. خدایا حقیرم، مسکینم، بی‌پناهم، آمده‌ام تا از سنگینی بار گناهم که بر دوش احساس می‌کنم با تو سخن بگویم در حالی که از حضور در پیش مولای خود شرمسارم، اما چه کنم رفیقان رفتند و من غم‌زده باز از آنها جا ماندم و در این دنیای بی‌ارزش دل بسته شدم اما چشم امید به خدای خویش دارم که یک روز در راه جان ناقابلم را به او هدیه کنم و فانی شوم و خدا را ببینم.

 ای خدا شهادت چه زیباست که فقط نصیب عاشقان و خالصان درگاهت می‌کنی و ما از آن محرومیم ولی امید به دست یافتن این فوز عظیم داریم.

پدر و مادر عزیز مبادا از فراق بنده حقیر نگران باشید و بدانید که من در دست شما امانت بودم و خدا هر زمان بخواهد این امانت را می‌گیرد از این رو شما پدر و مادر عزیزم حلالم کنید و از همه اقوام حلالیت بطلبید. خانواده عزیزم، پشتیبان اسلام باشید و هر حرکتی که موجب تضعیف اسلام می‌شود را ترک کنید و از اسلام حمایت کنید زیرا در مکتب امام حسین علیه السلام آموختیم که در مقابل دشمن باید ایستاد.