تاریخ : 1398,سه شنبه 20 فروردين15:42
کد خبر : 64896 - سرویس خبری : اخبار

رئیس بنیاد شهید تحت عمل جراحی قرار گرفت


رئیس بنیاد شهید تحت عمل جراحی قرار گرفت

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران که از چند روز قبل به خاطر بیماری حاد ریوی در بیمارستان خاتم بستری شده بود، تحت عمل جراحی قرار گرفت.

فاش نیوز - رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران که از چند روز قبل به خاطر بیماری حاد ریوی در بیمارستان خاتم بستری شده بود، تحت عمل جراحی قرار گرفت.

بر پایه این گزارش حجت الاسلام شهیدی، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و نماینده مقام معظم رهبری در این بنیاد که از چندی قبل به خاطر بیماری ریوی در بیمارستان خاتم بستری شده بود، صبح روز چهارشنبه (۷ فروردین ۱۳۹۸) در یکی دربیمارستان‌ خاتم الانبیا(ص) تحت عمل جراحی ریه قرار گرفت.

پزشک معالج حجت الاسلام شهیدی ضمن ابراز رضایت کامل از عمل جراحی انجام شده، در این باره اظهار داشت: در راستای پیگیری معالجات چند هفته اخیر حجت الاسلام شهیدی، کادر پزشکی برای جراحی ریه وی جمع بندی کردند و این عمل جراحی با برداشتن غده ای که در ریه اش، با موفقیت انجام شد و بعد از جراحی به حمدالله وضعیت عمومی رئیس بنیاد شهید خوب و طبیعی گزارش شده است.

وی افزود: به طور معمول مراقبت های بعد از این عمل برای همه بیماران بین ۲ تا ۳ روز در بیمارستان و چند روزی نیز در منزل انجام می شود و سپس به تدریج می توانند برنامه های کاری خویش را مانند قبل، پیگیری کنند.

شنیده ها حاکی از آن است که تعدادی از پزشکان به رئیس بنیاد شهید توصیه کرده بودند که به خاطر حساسیت توموری که در ریه وی ایجاد شده و خطرناک بودن آن درمانش را در خارج از کشور پیگیری کند ولی حجت الاسلام شهیدی در اقدامی قابل تقدیر و پسندیده، با رد این پیشنهاد تصمیم گرفته است که در ایران و توسط پزشکان کشورمان تحت درمان و عمل جراحی قرار گیرد.

فاش نیوز این تصمیم بجا و مورد انتظار از رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران را که اقشار مخدومانش در برخی مضایق دارویی و درمانی ناشی از تحریم های ظالمانه دشمنان قرار دارند، ارج می نهد و برای ایشان از درگاه باریتعالی آرزوی صحت و سلامتی دارد.


 


کد خبرنگار : 23