تاریخ : 1398,یکشنبه 18 فروردين13:56
کد خبر : 64903 - سرویس خبری : بدون ویرایش از شما

قطع دست اجانب!



ناشناس- منطقه خاور میانه حق مسلم مسلمانان است و نباید اجازه بدهند بیگانگان و اجانب بر ثروت ها و موقعیت استراتژیک مناطق مختلف مسلط شوند که جمهوری اسلامی پس از انقلاب به خوبی این اهداف را دنبال کرده و موفقیت زیادی به دست آورده است و می تواند با مدیریت اسلامی ان شاالله بزودی دست بیگانگان را از ثروت انبوه منطقه قطع نماید.

 اگر رهبران اعراب که نوکری اجانب را می کنند، به انقلاب اسلامی متصل شوند می توانند کشورهای غربی را نوکر و مطیع خودشان کنند؛ اما با کمال تاسف شاهدیم خیانت رهبران اعراب موجب شکل گیری وضعیت معکوس شده؛ یعنی ثروتمندترین کشورهای مسلمان را تبدیل به نوکر بیگانگان کردند؛ اما سرعت و ادامه پیشرفت نفوذ انقلاب اسلامی ایران بر بستر اسلامی تفکرات و اعتقادات مردم خاورمیانه به زودی پیروزی های بزرگی به ارمغان خواهد آورد تا بیگانگان نتوانند ثروت بزرگ ملت های مسلمان را غارت کنند و به وسیله ثروت خودمان بر مسلمانان تسلط پیدا کنند.

 حال می توان به نقش بسیار مخرب عده ای غربگرا و نوکر اجانب استکباری پی برد که بیش از صد سال با چند دلار ناقابل و گرین کارت که در مقابل ثروت غارت شده، مثال ریگی در برابر جهان است اینطور عامل و واسطه نفوذ بیگانگان بر ثروت مسلمانان هستند که امیدواریم هرچه زودتر به سزای خیانتشان برسند. ان شاالله


کد خبرنگار : 19