تاریخ : 1398,یکشنبه 18 فروردين19:58
کد خبر : 65055 - سرویس خبری : استان ها

جانباز دوران هشت سال دفاع مقدس به یاران شهیدش پیوست



رئیس بنیاد شهید ملارد: جانباز دوران هشت سال دفاع مقدس به یاران شهیدش پیوست

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ملارد گفت: ولی‌الله هاشمی جانباز 40 درصد دوران هشت سال دفاع مقدس امروز به یاران شهیدش پیوست.

جانباز دوران هشت سال دفاع مقدس به یاران شهیدش پیوست

اسماعیل عنبربیز رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران ملارد امروز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ملارد اظهار داشت: ترویج و نهادینه فرهنگ شهادت یکی از مهم‌ترین اقدامات فرهنگی است که لازم است امروز بیش از گذشته به آن توجه شود.

وی ادامه داد: رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس جانانه در برابر دشمن تا بن دندان مسلح ایستادند و جان خود را برای دفاع از ناموس و شرف این مرزوبوم فدا کردند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران ملارد تأکید کرد: حضور جانبازان و ایثارگران نیز در جامعه نعمتی بزرگ است و نوجوانان و جوانان امروز باید به‌درستی با رشادت‌های آنان آشنا شوند.

عنبربیز با اشاره به شهادت یکی دیگر از رزمندگان جانباز دوران هشت سال دفاع مقدس تصریح کرد: ولی‌الله هاشمی از جانبازان شهرستان ملارد امروز بعد از گذشت سال‌ها درد و رنج به هم‌رزمان شهیدش پیوست.

وی با بیان اینکه شهید هاشمی در منطقه عملیاتی غرب کشور بر اثر اصابت ترکش خمپاره دشمن بعثی به سر و سینه و کمر به درجه رفیع جانبازی نائل آمده بود امروز دعوت حق را لبیک گفت و به یاران شهیدش پیوست.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران ملارد با اشاره به حضور پرشور مردم در مراسم تشییع این شهید بزرگوار گفت: پیکر پاک این شهید دوران دفاع مقدس در گلزار شهدای امامزاده بی‌بی سکینه (س) ملارد به خاک سپرده شد.

عنبربیز یکی از مهم‌ترین وظایف مردم و مسئولان را سرکشی به خانواده معظم شهدا و ایثارگران و جانبازان عنوان و خاطرنشان کرد: اگر رشادت‌ها و ازخودگذشتگی‌های آنان نبود امروز کشور نمی‌توانست به موفقیت‌های بزرگ دست پیدا کند لذا رشادت‌های آنان هرگز نباید فراموش شود بلکه باید آرمان‌ها و دستاوردهای دوران دفاع مقدس به‌درستی در بین نسل امروز تبیین شود.