تاریخ : 1398,سه شنبه 20 فروردين17:16
کد خبر : 65106 - سرویس خبری : سیاسی

ناامید از تدبیر و امیدی ها!



ناشناس - وضعیت تدبیر و امیدی ها به جایی رسپده که پشیمان ها هیچگونه حمایتی نکردند و در جریان سیل اخیر پشت پا زدند تا بسرعت غزل خداحافظی را بخوانند. در حقیقت وقتی بی کفایتی به این درجه رسیده دیگر نیازی به ادامه تحمیل ضرر و خسارت های هنگفت نیست.

وزیر بهداشت و درمان وقت گفته بود بیماری که یک سال بیشتر زنده نیست نیاز نیست مبالغ میلیاردی هزینه درمانش کرد و باید بگذارند بمیرد لذا همین تعبیر خودشان کافیست که وقتی میدانیم تا امروز هم با فشار و زور مردم و رهبر معظم انقلاب نیم خیز افتان و خیزان خودش را کشانده چه لزومی دارد خسارتها و ضررهای هنگفت ادامه داشته باشد.

اگر تدبیر و امید برای تصویب برجام آمده که یک سال قبل به طور کامل و رسمی شکست خورده گرچه از ابتدا می دانستیم آمریکا هرگز به هیچگونه پیمان و قرارداد رسمی بین المللی وفا نکرده و نخواهد کرد لیکن برای اثبات تاریخی و سندی برای نسل های آینده کافی ست و لزومی برای ادامه بی کفایتی و خسارتهای هنگفت وجود ندارد.

 فلذا میبایست پشیمان ها به دلواپسان متصل شوند و گاهی دلواپسان با پشیمان ها همصدا شوند تا همین موقع ضرر و خسارت را متوقف کنیم در غیر این صورت مضحکه تاریخ خواهند شد. از سوی دیگر دی ماه 96 شعارهای دیگه تمامه ماجرا اشاره به همین قضیه و در واقع تمام شدن ماجرا دارد.


کد خبرنگار : 20