تاریخ : 1398,چهارشنبه 21 فروردين17:41
کد خبر : 65135 - سرویس خبری : اخبار

در آستانه روز جانباز انجام گرفت؛

حضور گروه جهادی ایثارگران بدون مرز بوشهر در منزل یک جانباز


حضور گروه جهادی ایثارگران بدون مرز بوشهر در منزل یک جانباز

همزمان با اعیاد شعبانیه و ولادت با سعادت پرچمدار کربلا و روز جانباز، گروه جهادی ایثارگران بدون مرز بوشهر با حضور در منزل یک آزاده و جانباز متوفی از صبر و استقامت ایثارگران تجلیل و قدردانی کردند.

فاش نیوز -  همزمان با اعیاد شعبانیه و ولادت با سعادت پرچمدار کربلا و روز جانباز گروه جهادی ایثارگران بدون مرز بوشهر با حضور در منزل خانواده آزاده و جانباز متوفی رضا رنجبر در شهر چغادک بوشهر از صبر و استقامت ایثارگران تجلیل و قدردانی کردند.

همزمان با اعیاد شعبانیه و ولادت باسعادت قمربنی هاشم حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز جانباز, گروه جهادی ایثارگران بدون مرز استان بوشهر در ادامه دیدارهای دوره ای با خانواده معظم شهدا وایثارگران، در معیت مشاور استاندار و مسئول هماهنگی امور ایثارگران استانداری بوشهر، معاون بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان و مدیرکانون همبستگی فرزندان شاهد، باحضور در منزل خانواده آزاده و جانباز متوفی «رضا رنجبرگ» در شهر چغادک بوشهر با اهداء لوح تقدیر و هدایایی، از صبر و استقامت این خانواده معزز تجلیل و قدردانی کردند.

بر اساس این گزارش در این دیدار موسوی نژاد مشاور استاندار بوشهر صبر و پایداری آزادگان دردوران اسارت را موجب سربلندی ملت شجاع ایران دانست و خدمات رسانی به خانواده معزز شهدا و ایثارگران و پیگیری مسائل و مشکلات آنان را یکی از وظایف مهم مسئولان استان عنوان کرد.

همچنین با توجه به بیان برخی از مشکلات و دغدغه ها از سوی همسر این جانباز عروج کرده (از جمله اشتغال فرزندان و نامناسب بودن وضعیت مسکن) برای پیگیری و رفع آنها قول مساعد داده شد.


کد خبرنگار : 23