تاریخ : 1398,پنجشنبه 22 فروردين15:29
کد خبر : 65174 - سرویس خبری : مسائل و مشکلات ایثارگران

۲ دختر عقدکرده، فرزند معلول و بدون درآمد! کمک!



خسرو اکبری - جانباز 30% اعصاب روان 5 سال سابقه در جبهه ها بوده و مستاجر. از مجروح شدن و بیماری سال ها درد و رنج آورده و حال حاضر سن که بالاتر رفته، ناراحتی قلب که سه بار آنژیوگرافی کرده و دیابت قندخون شدید بالا و حتی همسرش بیماری اعصاب و دیسک کمر و دیابت قندخون و 20 سال و رحم روده ریه کبد چرب که خوشبختانه خوش خیم هست و...

بدتر و گرفتاری که از5 فرزند 3 فرزند پی درپی جداگانه تصادف کردند که شدیدا" مجروح شدند و 2 فرزند معلول صعب العلاج شدند و به خاطر مقصر بودم پرداخت سیصد میلیون تومان دیه که به سه زخمی و یک نفر فوتی مقابل داده و برای تامین مالی مجبور گرفتن وام ازچند بانک ها گرفتند و پس از چندسال پرداخت اقساط هنوز بالای سیصد میلیون تومان بدهی به بانک ها هستند و ازطرفی خانه کلنگی که تنها سرپناهشان بوده به خاطر ضمانت بانک تصرف کردند.

 حدود 8 سال باداشتن دو فرزند معلول مستاجرهستند و دو فرزند هم عقدشدند اما 7سال توان خرید جهیزیه عروسی را ندارند که حتی بچه ها چند بار خودکشی کردند، با متوجه شدن همسایگانش نجات پیداکردند اما همیشه در رسانه ها نوشته می شود کمک به جانبازان گرفتار این جانباز که هیچ درآمدی و یا دلخوشی و یا آبروی ندارد هنوز کمکی نشده که یک سال ازدست طلبکاران و بانک ها آرامش خودش و خانواده داشته باشه که حتی یک روز یا شب آرامش نداشتند.

 بااینکه از دوران دکتر صمیمی مدیرکل تا امروز بیشترین مسئولان عالی رتبه از نزدیک خانواده را و فرزندان معلول و زندگی نکبت بار که در آن هیچ مسلمانی نیست، تمامی مسئولان دیدن و قول دادند کاری نکردند نکردند نکردند نکردند و جانباز باید هر روز شرمنده خانواده و طلبکاران و همسایگان باشد.

اگر بنیاد شهید از این جانباز گرفتار حمایت نکند پس از چه کسی باید کمک گرفت؟ تازه باور کنید از هزار حرف یکدانه نوشته شد. شما!  فریادرس به داد این جانباز و خانواده اش برس.  آه یاحسین. دیگرخسته شدم

آدرس مازندران شهرستان بابل


کد خبرنگار : 20