تاریخ : 1398,جمعه 23 فروردين15:03
کد خبر : 65191 - سرویس خبری : استان ها

عیادت استاندار آذربایجان غربی از جانباز ۷۰ درصد میاندوآبی



عیادت استاندار آذربایجان غربی از جانباز 70 درصد میاندوآبی

مهاباد - ایرنا - استاندار آذربایجان غربی در سفر یکروزه به میاندوآب به مناسبت روز جانباز با «انوش رشیدی» جانباز 70 درصد دوران دفاع مقدس این شهرستان دیدار و از وی دلجویی کرد.

به گزارش ایرنا، محمدمهدی شهریاری شامگاه پنجشنبه در این دیدار که معاونان استانداری، فرماندار و جمعی از مسوولان میاندوآب نیز حضور داشتند، گفت: جانبازان، شهدا و ایثارگران با فداکاری خود نظام و ملت را بیمه کردند و اگر مقاومت دوران انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس نبود، دشمنان هر روز فکر حمله به ایران را در سر می پروراندند.
وی افزود: تکریم جانبازان انقلاب اسلامی و ارزش های دفاع مقدس بر همگان واجب است و مسوولان باید سنت دید و بازدید از خانواده‌های شهدا و ایثارگران را سرلوحه فعالیت‌های خود قرار دهند. 
«شهریاری» با تاکید بر حفظ ارزش‌های ایثار و شهادت در جامعه اسلامی بیان کرد: خانواده‌های شهدا و جانبازان در اجرای فرامین الهی در جامعه اسلامی پیشگام هستند.
به گزارش ایرنا، انوش رشیدی سال 1368 در منطقه عملیاتی گیلان غرب و بر اثر انفجار مین از ناحیه 2 چشم و سر و صورت به درجه رفیع جانبازی نایل آمد.
روز گذشته استاندار آذربایجان غربی در راس هیاتی متشکل از چند نفر از مدیران کل دستگاه های اجرایی این استان به میاندوآب سفر کرد.
شرکت در جلسه شورای اداری و کارگروه توسعه میاندوآب، حضور در گلزار شهدا و ادای احترام به مقام شامخ شهیدان، حضور در شهر چهاربرج و دیدار با مردم، افتتاح یک واحد آموزشی خیرساز در روستای «سرچنار» از برنامه های سفر یکروزه استاندار آذربایجان غربی به این شهرستان بود.
استاندار آذربایجان غربی در این سفر همچنین از مجتمع در دست احداث پتروشیمی میاندوآب و نیز چند واحد تولیدی در شهرک صنعتی این شهرستان نیز بازدید و یک واحد صنعتی را نیز افتتاح کرد.
شهرستان میاندوآب با بیش از 277 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی واقع است و سومین شهرستان پرجمعیت استان به شمار می رود


کد خبرنگار : 20