تاریخ : 1398,یکشنبه 25 فروردين15:34
کد خبر : 65266 - سرویس خبری : اخبار

سپاه خط مقدم مواجهه با دشمن است



سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع‌‍مقدس در واکنش به قرار دادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در لیست تروریست‌ها از سوی آمریکا، بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است: دولت یاغی آمریکا در پی ایجاد موج جدید تلاش‌ها برای فشار به جمهوری اسلامی ایران در اقدامی خصمانه نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در فهرست گروه‌های تروریستی قرار داد که این امر اوج حماقت و رذالت هیئت حاکمه آمریکا و ضعف و سردرگمی استکبار در برابر اراده‌ی ملت ایران را نمایان می‌کند.

این ایده و اقدام مذبوحانه در حالی از سوی دولت آمریکا طرح و اجرا می‌شود که ایجاد و تجهیز اکثر گروه‌های تروریستی در اقصی نقاط جهان با هدایت و فرماندهی دولت مستکبر آمریکا صورت گرفته و افکار عمومی جهان این حقیقت را به‌خوبی می‌داند و در مقابل آنها سپاه پاسداران و سایر نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در منظر کشورهای منطقه در اوج عزت و اقتدار هستند و این تحرکات کوته‌بینانه مانع از حرکت پویا و قدرتمند آن‌ها نخواهد شد. حقایق و واقعیات تاریخ معاصر نشان می‌دهد برخلاف آمال و دروغ‌پروازی‌های آمریکا و حاکمان خبیث واشنگتن که پدیدآورندگان تروریسم و گروه‌های تکفیری هستند، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نه تنها همواره در خط مقدم مقابله با تروریسم در منطقه بوده و نقش‌آفرینی آن در عرصه مقابله داعش و دیگر گروه‌های تروریستی مورد تقدیر و تجلیل دولت‌ها و ملت‌های منطقه غرب آسیا واقع شده است، بلکه در این راه خطیر شهدای گرانقدر و فراوانی را تقدیم امنیت و آرامش غرب آسیا و ملت‌های مستقل و آزادی‌خواه منطقه کرده است.

آمریکایی‌ها امروز با این اقدام از جهت بین‌المللی شدت وقاحت خود را آشکار کردند و به خیال خام خود فکر کرده‌اند با این حرف می‌توانند ضربه‌ای به مجموعه بسیار با ارزش سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بزنند که از اول انقلاب تاکنون در مسیر ارزشهای انقلاب و اجرای فرامین امام و رهبری معظم انقلاب محکم و استوار ایستاده است.

سپاه یک دستگاه برجسته و خط مقدم مواجهه با دشمن در میادین گوناگون است و رزمندگان آن مدال افتخار محبوبیت مردمی را دارند و این رابطه عمیق ملت و نیروهای مسلح قدرت و اقتداری حقیقی به توانمندی‌های نظامی ایران داده که هیچ تحریم و تهدیدی توان ایستادگی در مقابل این قدرت مردمی را ندارد.

سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس ضمن اعلام انزجار از اقدام آمریکا علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بر اقتدار، صلابت، قاطعیت و موفقیت‌های سرنوشت ساز و تعیین‌کننده سپاه و محبوبیت ملی آن در بین اقشار مختلف جامعه تاکید می‌کند و حمایت خود را از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام می دارد.

انتهای پیام/ 131

 


منبع : دفاع پرس