تاریخ : 1398,سه شنبه 27 فروردين16:35
کد خبر : 65335 - سرویس خبری : اخبار

حضور دکتر فواد ایزدی در نشست جمعیت جانبازان


حضور دکتر فواد ایزدی در نشست جمعیت جانبازان

دکتر فواد ایزدی در نشست جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی حضور می یابد و در باره مسایل روز، خصوصا" گام دوم و اقدام اخیر ترامپ در تروریستی اعلام کردن سپاه پاسداران اظهار نظر می کند.

فاش نیوز - دکتر فواد ایزدی در نشست جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی حضور می یابد و در باره مسایل روز، خصوصا" گام دوم و اقدام اخیر ترامپ در تروریستی اعلام کردن سپاه پاسداران اظهار نظر می کند.

به گزارش روابط عمومی جمعیت جانبازان، اولین جلسه شورای هماهنگی و برنامه ریزی جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی در سال 1398 عصر امروز در محل دفتر مرکزی جمعیت جانبازان برگزار می شود.

به گزارش دبیرخانه جمعیت حانبازان، در این نشست که با حضور اعضای جمعیت برگزار خواهد شد، دکتر "فواد ایزدی" کارشناس مسائل سیاسی به عنوان میهمان ویژه در باره موضوعات روز جامعه و بیانیه گام دوم رهبر معظم انقلاب سخنرانی خواهد کرد.

دکتر فؤاد ایزدی از اعضای هیئت علمی دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران و مسئول دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران، دکتری خود را در رشته ارتباطات جمعی از دانشگاه لویزیانای آمریکا اخذ نموده‌ است و دارای چندین عنوان تالیف کتاب در حوزه های مختلف سیاست خارجی و داخلی می باشد.



 


کد خبرنگار : 23