تاریخ : 1398,سه شنبه 27 فروردين19:20
کد خبر : 65346 - سرویس خبری : باغ بهشت

انقلابی بودن خود را حفظ کنید!



معرفی شهدای هرمزگان (66)

شهید اعمی: انقلابی بودن خود را حفظ کنید

بندرعباس- ایرنا- شهید حسن اعمی برنطین یکی از شهیدان دوران دفاع مقدس استان هرمزگان در وصیت نامه خود خطاب به خانواده اش نوشته است: انقلابی بودن خود را حفظ کنید و برای مبارزه با آمریکا خود را آماده سازید.

به گزارش ایرنا، شهید حسن اعمی برنطین یادگار یکم دی ماه سال 1335 در روستای برنطین از توابع شهرستان رودان به دنیا آمد.
یادگار حیدر و فضه تا دوم ابتدایی تحصیل کرد و همراه پدر به کار کشاورزی مشغول شد.
زمانی که رژیم بعثی صدام برضد ایران جنگ تحمیلی به راه انداخت وی 24 ساله بود و طاقت نشستن در خانه را نداشت.
عشق به امام خمینی(ره) و وطن که در وجود حسن موج می زد او را راهی جبهه ها کرد و در همین راه نیز آسمانی شد.
وی 15 اردیبهشت سال 61 نیز براثر اصابت ترکش به سر، پا و دست ها در منطقه شلمچه به شهادت رسید و پیکر پاکش در روستای برنطین به خاک سپرده شد.
شهید حسن اعمی 23 روز قبل از آسمانی شدنش وصیت نامه اش را با آیه 169 سوره آل عمران و با عنوان 'سلام به امام امت خمینی بت شکن'، آغاز کرده و آورده است: سلام بر امام خمینی که بادم مسیحایی خویش ما را رهنمون ساخت تا پروانه جبهه ها بشویم و به هل من ناصر ینصرنی حسین(ع) لبیک گوییم و ادامه دهنده راه حسین(ع) وشهدای اسلام باشیم.
وی در ادامه وصیت نامه اش نوشته است: این جانب پیامی دارم به ملت شهید پرور ایران که ای ملت! امام خمینی را تنها نگذارید و در جبهه و پشت جبهه این انقلاب را یاری کنید تا این انقلاب متصل به انقلاب جهانی حضرت مهدی (عج) شود.
این شهید دوران دفاع مقدس دروصیت نامه خود در پیام دیگری بر انقلابی بودن خانواده اش تاکید کرده و افزوده است: در مرگ من صبر و استقامت داشته باشید و مردم را راهنمایی کنید و برای مبارزه با آمریکا خود را آماده سازید.
شهید اعمی در پایان وصیت نامه اش تقاضا دارد که به وصیت نامه اش عمل شود و اگر شد ، جنازه اش را در زادگاه خودش برنطین در حسینیه کلات دفن کنند.