تاریخ : 1398,چهارشنبه 28 فروردين15:49
کد خبر : 65374 - سرویس خبری : مسائل و مشکلات ایثارگران

اقساط وام و اجاره خانه را چه کنم؟!



ناشناس - هنوز یک مشکل حل نشده، چند مشکل دیگر اضافه می شود که به قول تمامی کارشناسان و دلسوزان ناشی از بی کفایتی و سوء مدیریت است.

 در کشور ایران انقلاب صورت پذیرفته و میبایست برخورد با مشکلات انقلابی انجام شود لذا چنانچه بنا باشد برنامه ریزی کشور که دارای صدها دشمن گرگ صفت هست مثال کشورهای اروپایی که هیچ مشکل و دشمنی ندارند انجام شود و از سوی دیگر تعهدات یک طرفه مثال بچه های مثبت و خوب انجام شود، اینطور فشارها فقط بر دوش مردم اضافه می شود تا مشکلات به نقطه ای برسند که غیر قابل تحمل و غیر قابل حل شوند.

  مردم می گویند مسئولان در رفاه هستند و از مردم می خواهند صبر و تحمل داشته باشند از این موضوع دشمنان انقلاب در خارج و داخل سوء استفاده می کنند اما مسئولان باید واقعیت را قبول کنند و کمی از مشکلات را بر دوش خودشان بگذارند. مسئولان با جیب های پر و زندگی تجملاتی و خانواده گرین کارتی نمی توانند به مردمی که شش سال با تورم بی سابقه و غیر قابل تحمل و روز افزون مواجه بودند صبر و شکیبایی بخواهند زیرا عادلانه نیست.

  سال گذشته برای تامین آورده 100 میلیون تومن وام مسکن جانبازی یک فقره وام گرفتم تا از گوشه و کنار 100 میلیون آورده آماده شود و با 100 میلیون وام جانبازی بتوانم خانه 200 میلیونی بخرم لذا روزهای آخر سال آورده 100 میلیونی تهیه شد اما پس از مراجعه به مشاوران املاک متوجه شدم قیمت خانه های 200 میلیونی دو برابر شدند.

  امروز زانوی غم بغل کردم که چطور میتوانم اقساط وام و اجاره خانه را همزمان پرداخت کنم؟ برنامه این بود که بعد از دریافت وام و خرید خانه دیگر اجاره خانه ندارم اما معلوم نیست مملکت دست چه کسانی افتاده که از روزهای قبل از عید تا بعد از عید قیمت خانه ها دو برابر و بیشتر شد؟ هیچگونه توجیه اقتصادی و منطقی برای دو برابر شدن قیمت خانه در مدت کوتاه وجود ندارد مگر اینکه دشمنان انقلاب و مردم به وسیله پول های هنگفت در حال نابود کردن اقتصاد و زندگانی مردم هستند و هیچکسی کوچکترین اقدام و برخوردی با تروریستهای اقتصادی بعمل نیاورده است.


کد خبرنگار : 20