تاریخ : 1398,چهارشنبه 28 فروردين17:55
کد خبر : 65379 - سرویس خبری : اخبار

جانباز ۷۰درصد کرمانشاهی به شهدا پیوست


جانباز ۷۰درصد کرمانشاهی به شهدا پیوست

سید یارعلی موسوی، جانباز ۷۰ درصدی اهل شهرستان هرسین، استان کرمانشاه پس از سال‌ها تحمل رنج و درد جانبازی به همرزمان شهیدش پیوست.

جانبازان اسناد زنده‌ای از فرهنگ غنی ایثار و جهاد هستند که تداوم بخش روح سلحشوری و مقاومت در جامعه به‌ویژه در میان نسل‌های آینده‌ساز انقلاب اسلامی هستند که فیض وجودی آنان یکی پس از دیگری به عطر آسمانی شهادت، عالم را عطرآگین می‌کند و فضای جامعه را به خیر و صلاح رهنمون می‌سازد.

پل شهادت اصلی‌ترین وسیله رسیدن به معبود است که شهدا با عبور از این گذرگاه درخشان برای همیشه جاویدان باقی می‌مانند و عزت و سربلندی را برای ملت شریف ایران به‌جای گذاشته و ثبات و استمرار خط سرخ حسینی (ع) را با خون خود تضمین کردند و راه شجاعت را به ما آموختند.

بار دیگر یکی از مردان الهی و هم تبار عاشورائیان از دیار هرسین به فیض عظیم شهادت نائل آمد و روح پاکش با ارواح شهیدان والامقام به‌خصوص  حضرت سید الشهدا (ع) در ملکوت اعلی مأوی گزید و از روزی الهی بهره‌مند شد.

سید یارعلی موسوی، جانباز 70 درصدی، رئیس هیأت جانبازان و معلولان شهرستان هرسین که سال‌های طولانی آثار جانبازی را تحمل کرد و در راه حفظ ارزش‌های والای انقلاب اسلامی می‌‌کوشید، پیش از ظهر امروز به فیض شهادت نائل آمد.

امام جمعه هرسین با  تبریک و تسلیت شهادت جانباز سرافراز اسلام سید یارعلی موسوی، جانبازان سرافراز ایران اسلامی را نشان ایثار و ایستادگی ملت ایران دانست و اظهار داشت:همان‌هایی که به ندای هل من ناصر ینصرنی امام زمان خویش پاسخ دادند و از وابستگی‌های مادی دل بریده و به وارستگی رسیدند.

جت‌الاسلام‌اجرایی برای خانواده بزرگوار این جانباز سرافراز صبر و شکیبایی توأم با عزت و سعادت از درگاه خداوند متعال مسئلت کرد و افزود: جانباز عزیز سید یارعلی موسوی پس از سال‌ها درد و رنج جانبازی، مزد خود را با شهادت فی سبیل‌الله گرفت، رحمت خدا بر این شهید عزیز که در طول زندگی نیز شهید زنده بود.

حسن سلیمانی، نماینده مردم کنگاور، هرسین و صحنه در مجلس شورای اسلامی نیز، گفت: با رضایت به مشیت الهی شهادت پرافتخار جانباز و سردار رشید اسلام و قرآن، خدمتگزار صدیق و خستگی‌ناپذیر و پیگیر مشکلات محرومان و مستضعفان، عاشق دلسوخته اهل بیت (ع)  آقا سید یارعلی موسوی را به محضر مقام معظم رهبری، خانواده‌های معظم ایثارگران، همرزمان و دوستداران آن شهید، مردم بزرگوار هرسین، خانواده محترم و بزرگوارشان تبریک و تسلیت عرض می‌کنم.

امیر شاه‌آبادی، فرماندار هرسین نیز با تبریک و تسلیت شهادت این جانباز سرافراز خدمت مقام معظم رهبری ، مردم شهید پرور شهرستان هرسین و خانواده معظم ایشان، تصریح کرد:  امیدوارم خداوند متعال بر درجات معنوی ایشان افزوده و بر خوان گسترده اولیا و شهیدان والامقام به‌خصوص ائمه معصومین (ع) میهمان گرداند.

شاه‌آبادی از مردم شهیدپرور شهرستان هرسین دعوت کرد تا رأس ساعت 2 بعدازظهر روز پنجشنبه، 29 فروردین ماه جاری در محل مسجد حضرت آیت‌الله حجتی (ره) در مراسم تشییع پیکر پاک آن عزیز حضور به عمل رسانند.

انتهای پیام/


منبع : دفاع پرس