تاریخ : 1398,چهارشنبه 28 فروردين19:23
کد خبر : 65381 - سرویس خبری : اخبار

اکثر رشته‌های ورزشی جانبازان و معلولان در کرمانشاه را فعال می‌کنیم



فاش نیوز - عزت‌الله پرنیان پیش از ظهر امروز در مجمع انتخابات هیأت ورزش‌های جانبازان و معلولان استان کرمانشاه، اصلی‌ترین هدف خود در چهار سال پیش‌رو را فعال کردن اکثر رشته‌های ورزشی جانبازان و معلولان در استان عنوان کرد.

رئیس جدید هیأت ورزش‌های جانبازان و معلولان استان کرمانشاه ادامه داد: در یک برنامه بلند مدت به دنبال استعداد‌یابی و فعال‌سازی تمامی رشته‌های جانبازان و معلولان در استان کرمانشاه هستیم.

وی ادامه داد: هم اکنون شهرستان‌های استان کرمانشاه در عرصه استعدادیابی و پرورش قهرمانان موفق عمل می‌کنند، اما با یک برنامه‌ریزی کامل به‌دنبال فعال کردن بیش از پیش تمامی شهرستان‌های استان هستیم.

اکثر رشته‌های ورزشی جانبازان و معلولان در کرمانشاه را فعال می‌کنیم

پرنیان بزرگترین مانع برنامه‌ریزی و رشد هیأت جانبازان و معلولان استان را بحث مالی عنوان کرد و یادآور شد: همه ما می‌دانیم جانبازان و معلولان در راستایی جذب، برنامه‌ریزی و معرفی به عرصه‌های جهانی نیازمند حمایت بیشتری هستند و تمام توان خود را به کار خواهیم بست تا بودجه کافی برای تحقق برنامه‌های هیأت را جذب کنیم.

گفتنی است، مجمع انتخاباتی هیأت جانبازان و معلولان استان کرمانشاه با حضور رئیس فدراسیون جانبازان و معلولان ومسؤولان اداره ورزش و جوانان استان کرمانشاه، اعضای مجمع و 2 کاندیدا در سالن شهید هادیان مجتمع ورزشی آزادی کرمانشاه برگزار شد.

در این مجمع گودرز فهیمی و عزت‌اله پرنیان به رقابت پرداختند و در نهایت پرنیان رئیس اسبق هیأت جانبازان و معلولان با کسب 12 رای در مقابل پنج رای فهیمی یک‌بار دیگر سکاندار هیأت جانبازان و معلولان استان کرمانشاه شد.